20-02-2018 8:50 am posted by Anonymous
Jatkuvasti Netvisorissa tiliotteiden taustakasittely on kesken kaikissa yrityksissämme. Tällä hetkellä (ti klo 8:45) Netvisor antaa herjan kaikkien pankkitilien perjantain 16.2. ja maanantain 19.2. tiliotteille. Miksi? Mihin on unohtunut ajantasainen kirjanpito? Luulisi tiliotteiden käsittelyn olevan paljon nopeampaa ja toimivan sillä hetkellä, kun tiliotteet saapuvat.
21-02-2018 11:49 am posted by Anonymous
Terve Rane,
Miksi perjantain tiliotteita ei oltu käsitelty tiistai aamuna? Luulisi niiden valmistuvan jo maanantain puolella. Minä ainakin yritän saada kirjattu edellisen päivän tiliotteet heti aamulla, joten aiheuttaa todella paljon ongelmia, että jatkuvasti tiliotteiden käsittely on kesken. Miksi tiliotemateriaalia ei saada pankista ajoissa?
Vastausta odottaen.
Ystävällisin terveisin / Best regards,
Juha Vilkman
Joy Group Oy
Urheilupuistontie 3
02200 Espoo, Finland
GSM +358 50 327 7290
juha.vilkman@joygroup.fi<mailto:Juha.vilkman@joygroup.fi>
21-02-2018 5:35 pm posted by Anonymous
Onko siitä jotain haittaa, että käsittelee tiliotetapahtumia tuosta herjasta "Taustakäsittely kesken jne.." huolimatta? Voiko siis kirjata pankkitapahtumia ja myyntisuorituksia ym. jos ilmoittaa, että ostolaskujen palautteiden käsittely on kesken?
Rane Olsen
21-02-2018 9:26 am posted by Rane Olsen
Moi Juha,
Eilinen tiliotteiden viimeinen käsittelyvaihe valmistui klo 10:34:44. Kaikkea tiliotemateriaalia ei välttämättä saada yön pikkutunteina pankeista, siksi ajot voivat venyä aamupäivän puolelle.