Start a new topic
R

Rane Olsen

Yhteyshenkilö ei tulostu lähetteelle - missä vika ?

12-11-2021 7:39 pm posted by Anonymous (Updated 24-01-2019 by Rane Olsen)

Moi Helena,

 

Yhteyshenkilön tulostuminen lähetteelle on riippuvainen Tehtävät-osion päälläolosta, vanha CRM siis pitää olla päällä Netvisor-palveluiden hallinnasta. Sitten kun tämä on päällä, tulee tilaukselle yhteyshenkilön valinta asiakkaan nimen alapuolelle. Lähetteelle tulostuu se yhteyshenkilö joka on valittuna tilaukselle.

Screenshot 2019-01-24 at 10.01.37.png

Tässä pitäisi riittää, että käydään lisäämässä CRM käyttöön, muttei tehdä mitään muuta CRM:n osalta (Tehtävät-osio), sitten pitäisi tulla käyttöön tuo yhteyshenkilön valinta tilauksille ja laskuille.

Screenshot 2019-01-24 at 10.03.23.png

1 Comment

A

Anonymous

12-11-2021 7:39 pm posted by Anonymous

Hei, mistä mahtaa johtua se, että asiakkaan oletusyhteyshenkilö ei tulostu lähetteelle. Lähetteellä on vain otsikko "contact person" josta voisi päätellä, että tieto on tarkoitettu tulostumaan myös lähetteelle.

Login or Signup to post a comment