23-01-2019 4:32 pm posted by Anonymous
Hei, mistä mahtaa johtua se, että asiakkaan oletusyhteyshenkilö ei tulostu lähetteelle. Lähetteellä on vain otsikko "contact person" josta voisi päätellä, että tieto on tarkoitettu tulostumaan myös lähetteelle.
Rane Olsen
24-01-2019 10:04 am posted by Rane Olsen
Moi Helena,
Yhteyshenkilön tulostuminen lähetteelle on riippuvainen Tehtävät-osion päälläolosta, vanha CRM siis pitää olla päällä Netvisor-palveluiden hallinnasta. Sitten kun tämä on päällä, tulee tilaukselle yhteyshenkilön valinta asiakkaan nimen alapuolelle. Lähetteelle tulostuu se yhteyshenkilö joka on valittuna tilaukselle.
Tässä pitäisi riittää, että käydään lisäämässä CRM käyttöön, muttei tehdä mitään muuta CRM:n osalta (Tehtävät-osio), sitten pitäisi tulla käyttöön tuo yhteyshenkilön valinta tilauksille ja laskuille.