Start a new topic
A

Anonymous

Yhteyshenkilö ei tulostu lähetteelle - missä vika ?

23-01-2019 4:32 pm posted by Anonymous

Hei, mistä mahtaa johtua se, että asiakkaan oletusyhteyshenkilö ei tulostu lähetteelle. Lähetteellä on vain otsikko "contact person" josta voisi päätellä, että tieto on tarkoitettu tulostumaan myös lähetteelle.

1 Comment

R

Rane Olsen

24-01-2019 10:04 am posted by Rane Olsen

Moi Helena,

 

Yhteyshenkilön tulostuminen lähetteelle on riippuvainen Tehtävät-osion päälläolosta, vanha CRM siis pitää olla päällä Netvisor-palveluiden hallinnasta. Sitten kun tämä on päällä, tulee tilaukselle yhteyshenkilön valinta asiakkaan nimen alapuolelle. Lähetteelle tulostuu se yhteyshenkilö joka on valittuna tilaukselle.

Screenshot 2019-01-24 at 10.01.37.png

Tässä pitäisi riittää, että käydään lisäämässä CRM käyttöön, muttei tehdä mitään muuta CRM:n osalta (Tehtävät-osio), sitten pitäisi tulla käyttöön tuo yhteyshenkilön valinta tilauksille ja laskuille.

Screenshot 2019-01-24 at 10.03.23.png

Login or Signup to post a comment