19-05-2017 10:23 am posted by Anonymous
Terve!
Tuli huomattua sellainen, että kun asiakas lähettää muistutuksia/huomautuksia myyntilaskuista, tulee näihin uusi päiväys ja sitä mukaa uusi eräpäivä. Tästä syntyi tarve ja ihmetys että minkä takia Netvisorissa on tällainen automaatio.
Kyllä pitäisi olla maksimissaan yhden napin takana sellainen, että jokaiselle muikkarille tms tulee maksuehdoksi automaattisesti ERÄPÄIVÄ HETI eikä niin että koko ajan eräpäivä siirtyy jos ei laita laskuja perintään.
Voisitteko ystävällisesti korjata tämän mahdollisimman pian, kiitos.
Terv. Matias K
22-11-2017 11:22 am posted by Jani Korhola
Hei Matias,
Olemme juuri uudistamassa myyntilaskunäkymäämme ja pian sen jälkeen tulemme automatisoimaan saatavien valvonnan prosessia. Siinä samassa yhteydessä meidän on hyvä katsoa myös se mitä tämän osalta on tehtävissä. Tuo "Eräpäivä heti" lienee helpoin. Tässä on kuitenkin huomioitava tietyt rajoitteet joita on niillä verkkolaskuilla jotka ohjautuvat pankkiverkkoon. Siellä esim. eräpäivän pitää olla riittävästi tulevaisuudessa jotta lasku menee perille. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että tällä hetkellä käyttäjä voi ennen lähetystä muuttaa eräpäivän tulevaisuuteen. Toki tämän pitäisi olla näin vain uusilla laskuilla, joten teemme tarkistuksia tuohon meidän logiikkaan nyt myyntilaskukäsittelyn uudistusten yhteydessä
Anonymous
17-01-2018 3:56 pm posted by Anonymous
Mitenhän muistutus on lähetetty jos päiväys ja eräpäivä muuttuvat? Käsittääkseni jos erääntyneestä myyntilaskusta lähettää muistutuksen, muut tiedot pysyvät ennallaan, mutta otsikko muuttuu laskusta maksumuistutukseksi ja teksti "Kirjanpitomme mukaan..jne" tulostuu ennen laskurivejä.
Toivottu muutos muikkareissa olisi se, että päiväys olisi muistutuksen lähetyspäiväys (otsikolla Muistutuksen päivämäärä). Toki alkuperäisen laskun päiväys olisi hyvä olla jossain myös. Eräpäivä saisi olla "HETI" tai alkuperäinen eräpäivä, kentän otsikko voisi silloin olla Alkuperäinen eräpäivä. Uutta eräpäivää ei tietenkään tule muikkarille laskea.