Start a new topic
A

Anonymous

OSTOLASKUN KOPIOINTI

07-12-2016 10:55 am posted by Anonymous

Ostolaskujen kopioinnissa voidaan antaa vain uuden laskun numero ja mennään sitten muokkaa painikkeesta muokkaamaan muut tiedot. Voisiko alussa olla laskun numeron lisäksi myös päiväys ja eräpäivä. Nämä ovat sellaiset kentät mitä yleensä muutetaan ja siten ei tarvitsisi tuonne muokkaan kenttään enää mennä ollenkaan.

A

Anonymous

05-02-2018 1:55 pm posted by Anonymous

Tämä olisi erittäin hyvä ominaisuus, ettei vahingossa kopioitaessa jätä vahingossa väärälle kaudelle

J

Jani Korhola

28-02-2018 9:16 am posted by Jani Korhola

Hei Tuula,

Ovatko nuo ainoat tiedot jotka muutetaan aina vai olisiko lisäksi jokin muu kenttä mikä olisi hyvä huomioida tässä?

A

Anonymous

28-02-2018 10:01 am posted by Anonymous

Hei

Nuo ovat tärkeimmät, en tiedä tuleeko jollakulla viite muutettavaksi mutta minulla ei tuolle ole tarvetta.

T:Tuula

J

Jani Korhola

07-03-2018 9:33 am posted by Jani Korhola

Hei Tuula,

Tämä on otettu nyt meidän pikkuparannusten listalle.

A

Anonymous

15-03-2018 12:55 pm posted by Anonymous

Kyllähän samalla vaivalla voisi kaikkia kenttiä, jotka uuden laskun luomisessakin ovat, olla muokattavissa, mutta toki pohjalla alkuperäiset arvot. Varmaan helpompi toteuttaakin kokonaisuus kuin pelkaästään lisätä muutama kenttä ja myöhemmin ihmisten vaatiessa lisätä niitä.

Itse olen kopioinut laskuja, joista tarvitsen monimutkaisemmat tiliöinnit, ettei niitä tarvitse tehdä uudelleen uuden laskun luonnin kautta ja joutunut muokkauksen kautta vaihtamaan laskun muut tiedot.

Tositekopioinnin ideaketjussa nousi lisäksi esille liitteen kopioituminen. Sille olisi hyvä olla "sisällytä liitteet"-täppä, jolla tarvittaessa voi jättää vanhan liitteen pois uudelta laskulta tai antaa kopioitua mukana.

J

Jani Korhola

21-11-2018 10:20 am posted by Jani Korhola

Hei Tuula,

Lisäsin tämän toiveen meidän ostolaskujen kopioinnin parantamiseen liittyvään tikettiin. Toteutusaikataulu tälle on vielä avoinna.

Login or Signup to post a comment