Start a new topic
A

Anonymous

Uusimman päivityksen jälkeen uusi käyttöliittymä ei skaalaudu ikkunaan

04-08-2016 5:38 pm posted by Anonymous

Hei,

Uusimman päivityksen jälkeen uusi käyttöliittymä ei skaalaudu ikkunaan, kun jaan näytölle kaksi selaimen ikkunaa. Käytän työssäni yhtä isoa näyttöä, johon jaan selaimen ikkunat vierekkäin. Viimeisimmän päivityksen jälkeen näkymä ei ole skaalautunut ruutuun ja joudun siirtelemään palkkeja edestakaisin näytöllä - hidastaa työtä. Saisiko tämän korjattua?


T

Timo Pöntinen

16-08-2016 12:36 pm posted by Timo Pöntinen

Hei!

Saisitko laitettua vaikka tähän kommenttina, tiedon näyttösi resoluutiosta niin voimme arvioida tarvetta meidän nykytoteutuksen suhteen tarkemmin! Kiitos.

// Timo | Netvisor Tuotekehitys

A

Anonymous

16-08-2016 2:07 pm posted by Anonymous

1920x1080

A

Anonymous

18-08-2016 9:08 am posted by Anonymous

Multa lakkasi toimimasta tosi monta ominaisuutta tuon päiviyksen jälkeen.

T

Timo Pöntinen

18-08-2016 9:14 am posted by Timo Pöntinen

Hei Kari,

Osaisitko tarkentaa mitkä ominaisuudet lakkasivat toimimasta? Ja toimivatko samat toiminnot vanhalla puolella kuitenkin normaalisti?

// Timo | Netvisor Tuotekehitys

A

Anonymous

19-08-2016 9:36 am posted by Anonymous

Timo,

Olen toimittanut kuvaukset ongelmista tukeen. Vastaavat vain, että päivitä

selain tai tyhjennä välimuisti. (Käytän kahtakymmentä muuta

tietojärjestelmää mm. verkkopankkia ja Katso palvelua ja kaikki toimivat

nykyisillä versioilla.)

Kari

Dr. Kari Jaaskelainen, President

HELBUS Helsinki School of Business

+358 40 501 7627

kari.jaaskelainen@helbus.fi

Töölöntullinkatu 6

00250 Helsinki, Finland

18.8.2016 9.15, "timo.pontinen" <visma@jiveon.com>:

Visma Solutions Community

<https://community.vismasolutions.com/?et=watches.email.thread>

Uusimman päivityksen jälkeen uusi käyttöliittymä ei skaalaudu ikkunaan

reply from Timo Pöntinen

<https://community.vismasolutions.com/people/timo.pontinen?et=watches.email.th

read> in Uudistunut Netvisor - View the full discussion

<https://community.vismasolutions.com/message/3387?et=watches.email.thread#com

ment-3387>

Hei Kari, Osaisitko tarkentaa mitkä ominaisuudet lakkasivat toimimasta? Ja

toimivatko samat toiminnot vanhalla puolella kuitenkin normaalisti? // Timo |

Netvisor Tuotekehitys

Reply to this message by replying to this email, or go to the message on Visma

Solutions Community

<https://community.vismasolutions.com/message/3387?et=watches.email.thread#com

ment-3387>

Start a new discussion in Uudistunut Netvisor by email

<mailto:discussions-community-netvisor-uudistunut--netvisor@mail.visma.jiveon.

com> or at Visma Solutions Community

<https://community.vismasolutions.com/choose-container.jspa?contentType=1&cont

ainerType=14&container=2076&et=watches.email.thread>

Following Uusimman päivityksen jälkeen uusi käyttöliittymä ei skaalaudu

ikkunaan

<https://community.vismasolutions.com/message/3387?et=watches.email.thread#com

ment-3387> in these streams: Saapuneet

Visma Solutions Community lähetti tämän sähköpostiviestin, koska olet

rekisteröitynyt käyttäjä.

Voit lopettaa tilauksen välittömästi tästä

<https://community.vismasolutions.com/unsubscribe.jspa?email=kari.jaaskelainen

%40helbus.fi&token=b0560b4cd8321c5387de74e3fd07c6c0b1302564e82a60ada864aaa6821

3946c> tai säätää sähköpostien lähetystiheyttä sähköpostiasetuksistasi

<https://community.vismasolutions.com/user-preferences!input.jspa>

>

A

Arto Muikku

19-08-2016 12:59 pm posted by Arto Muikku

Moi Kari!

Tukeen toimittamasi videokuvaus ongelmasta oli hyvä, kiitos. Vaikuttaisi että eScan-aineiston käsittely on jäänyt Netvisorissa jotenkin päälle/jumiin. Huomaan että siinä vilahtaa oikealla sivupalkki (jossa ylhäällä "sulje" -nappi) aivan kuten olisit kirjaamassa uutta eScan-dokumenttia.

Kokeiletko heti laskuluettelon hakuehtosivulla ollessasi painaa oikealta "sulje" -painiketta. Tämän pitäisi sulkea tuo eScan-käsittely ja laskuluettelon taas toimia. Toinen vaihtoehto olisi käydä eScan-aineiston käsittelynäkymässä joka ikäänkuin "nollaa" mahdollisesti auki jääneen eScan-dokumentin käsittelyn.

- Arto / Netvisor-tuotekehitys

A

Arto Muikku

19-08-2016 1:06 pm posted by Arto Muikku

Uudessa liittymässä asetimme minimileveydeksi (jos oikein muistan) 1200px. Jos selain on tätä pienempi, niin sitten Netvisor tekee "palkit". Tämä siitä syystä, että myös useat toiminnot Netvisorissa vaativat näin suurta leveyttä. 1920px resoluutiolla uusikin liittymä sopii siihen hyvin, mutta jos tälle resoluutiolle jakaa kaksi ikkunaa, niin sitten valitettavasti enää ei.

A

Anonymous

19-08-2016 1:21 pm posted by Anonymous

Nimenomaan kaksi ikkunaa rinnakkain on tilanne jolloin tämä ongelma on. Tarve kahdelle rinnakkaiselle ikkunalle on kuitenkin suuri useissa eri tilanteissa ja päivittäin.

Olisiko tähän ongelmaan/ominaisuuteen mitenkään mahdollista saada jollain - mieluiten nopealla - aikataululla muutosta niin että kahden ikkunan rinnakkain pito olisi mahdollista ilman "hyppelyä"? Se helpottaisi ja nopeuttaisi työntekoa selkeästi, enkä usko olevani ainoa tämän ongelman kanssa.

A

Anonymous

23-08-2016 2:53 pm posted by Anonymous

Hei,

Minulla myös resoluutio 1920 X 1080. Meidän koko toimistolla on käytössä samat näytöt, joten jo pelkästään meidän toimistolta noin 20 käyttäjää.

Yhteistyöterveisin,

Hanna

Hanna Nurmikumpu

Financial Services Manager | Staria Oyj

GSM: + 358 45 7731 1683 | Helpdesk: 09 2513 7990

Email: hanna.nurmikumpu@staria.fi<mailto:hanna.nurmikumpu@staria.fi>

Heikinkatu 7, 48100 Kotka | www.staria.fi<http://www.staria.fi/>

<http://www.staria.fi/>[cid:image003.jpg@01D1FD4E.0B916750]<http://www.netsuite.com/portal/home.shtml?noredirect=T?partner=40675>

Login or Signup to post a comment