04-08-2016 5:38 pm posted by Anonymous
Hei,
Uusimman päivityksen jälkeen uusi käyttöliittymä ei skaalaudu ikkunaan, kun jaan näytölle kaksi selaimen ikkunaa. Käytän työssäni yhtä isoa näyttöä, johon jaan selaimen ikkunat vierekkäin. Viimeisimmän päivityksen jälkeen näkymä ei ole skaalautunut ruutuun ja joudun siirtelemään palkkeja edestakaisin näytöllä - hidastaa työtä. Saisiko tämän korjattua?
16-08-2016 2:07 pm posted by Anonymous
1920x1080
18-08-2016 9:08 am posted by Anonymous
Multa lakkasi toimimasta tosi monta ominaisuutta tuon päiviyksen jälkeen.
18-08-2016 9:14 am posted by Timo Pöntinen
Hei Kari,
Osaisitko tarkentaa mitkä ominaisuudet lakkasivat toimimasta? Ja toimivatko samat toiminnot vanhalla puolella kuitenkin normaalisti?
// Timo | Netvisor Tuotekehitys
19-08-2016 9:36 am posted by Anonymous
Timo,
Olen toimittanut kuvaukset ongelmista tukeen. Vastaavat vain, että päivitä
selain tai tyhjennä välimuisti. (Käytän kahtakymmentä muuta
tietojärjestelmää mm. verkkopankkia ja Katso palvelua ja kaikki toimivat
nykyisillä versioilla.)
Kari
Dr. Kari Jaaskelainen, President
HELBUS Helsinki School of Business
+358 40 501 7627
kari.jaaskelainen@helbus.fi
Töölöntullinkatu 6
00250 Helsinki, Finland
18.8.2016 9.15, "timo.pontinen" <visma@jiveon.com>:
Visma Solutions Community
<https://community.vismasolutions.com/?et=watches.email.thread>
Uusimman päivityksen jälkeen uusi käyttöliittymä ei skaalaudu ikkunaan
reply from Timo Pöntinen
<https://community.vismasolutions.com/people/timo.pontinen?et=watches.email.th
read> in Uudistunut Netvisor - View the full discussion
<https://community.vismasolutions.com/message/3387?et=watches.email.thread#com
ment-3387>
Hei Kari, Osaisitko tarkentaa mitkä ominaisuudet lakkasivat toimimasta? Ja
toimivatko samat toiminnot vanhalla puolella kuitenkin normaalisti? // Timo |
Netvisor Tuotekehitys
Reply to this message by replying to this email, or go to the message on Visma
Solutions Community
<https://community.vismasolutions.com/message/3387?et=watches.email.thread#com
ment-3387>
Start a new discussion in Uudistunut Netvisor by email
<mailto:discussions-community-netvisor-uudistunut--netvisor@mail.visma.jiveon.
com> or at Visma Solutions Community
<https://community.vismasolutions.com/choose-container.jspa?contentType=1&cont
ainerType=14&container=2076&et=watches.email.thread>
Following Uusimman päivityksen jälkeen uusi käyttöliittymä ei skaalaudu
ikkunaan
<https://community.vismasolutions.com/message/3387?et=watches.email.thread#com
ment-3387> in these streams: Saapuneet
Visma Solutions Community lähetti tämän sähköpostiviestin, koska olet
rekisteröitynyt käyttäjä.
Voit lopettaa tilauksen välittömästi tästä
<https://community.vismasolutions.com/unsubscribe.jspa?email=kari.jaaskelainen
%40helbus.fi&token=b0560b4cd8321c5387de74e3fd07c6c0b1302564e82a60ada864aaa6821
3946c> tai säätää sähköpostien lähetystiheyttä sähköpostiasetuksistasi
<https://community.vismasolutions.com/user-preferences!input.jspa>
>
19-08-2016 12:59 pm posted by Arto Muikku
Moi Kari!
Tukeen toimittamasi videokuvaus ongelmasta oli hyvä, kiitos. Vaikuttaisi että eScan-aineiston käsittely on jäänyt Netvisorissa jotenkin päälle/jumiin. Huomaan että siinä vilahtaa oikealla sivupalkki (jossa ylhäällä "sulje" -nappi) aivan kuten olisit kirjaamassa uutta eScan-dokumenttia.
Kokeiletko heti laskuluettelon hakuehtosivulla ollessasi painaa oikealta "sulje" -painiketta. Tämän pitäisi sulkea tuo eScan-käsittely ja laskuluettelon taas toimia. Toinen vaihtoehto olisi käydä eScan-aineiston käsittelynäkymässä joka ikäänkuin "nollaa" mahdollisesti auki jääneen eScan-dokumentin käsittelyn.
- Arto / Netvisor-tuotekehitys
19-08-2016 1:06 pm posted by Arto Muikku
Uudessa liittymässä asetimme minimileveydeksi (jos oikein muistan) 1200px. Jos selain on tätä pienempi, niin sitten Netvisor tekee "palkit". Tämä siitä syystä, että myös useat toiminnot Netvisorissa vaativat näin suurta leveyttä. 1920px resoluutiolla uusikin liittymä sopii siihen hyvin, mutta jos tälle resoluutiolle jakaa kaksi ikkunaa, niin sitten valitettavasti enää ei.
19-08-2016 1:21 pm posted by Anonymous
Nimenomaan kaksi ikkunaa rinnakkain on tilanne jolloin tämä ongelma on. Tarve kahdelle rinnakkaiselle ikkunalle on kuitenkin suuri useissa eri tilanteissa ja päivittäin.
Olisiko tähän ongelmaan/ominaisuuteen mitenkään mahdollista saada jollain - mieluiten nopealla - aikataululla muutosta niin että kahden ikkunan rinnakkain pito olisi mahdollista ilman "hyppelyä"? Se helpottaisi ja nopeuttaisi työntekoa selkeästi, enkä usko olevani ainoa tämän ongelman kanssa.
23-08-2016 2:53 pm posted by Anonymous
Hei,
Minulla myös resoluutio 1920 X 1080. Meidän koko toimistolla on käytössä samat näytöt, joten jo pelkästään meidän toimistolta noin 20 käyttäjää.
Yhteistyöterveisin,
Hanna
Hanna Nurmikumpu
Financial Services Manager | Staria Oyj
GSM: + 358 45 7731 1683 | Helpdesk: 09 2513 7990
Email: hanna.nurmikumpu@staria.fi<mailto:hanna.nurmikumpu@staria.fi>
Heikinkatu 7, 48100 Kotka | www.staria.fi<http://www.staria.fi/>
Timo Pöntinen
16-08-2016 12:36 pm posted by Timo Pöntinen
Hei!
Saisitko laitettua vaikka tähän kommenttina, tiedon näyttösi resoluutiosta niin voimme arvioida tarvetta meidän nykytoteutuksen suhteen tarkemmin! Kiitos.
// Timo | Netvisor Tuotekehitys