Start a new topic
A

Anonymous

Hei, miksi en pysty enää tekemään alv-ohitusta kauemmas kuin 1kk?

02-02-2018 9:58 am posted by Anonymous

Hei, miksi en pysty enää tekemään alv-ohitusta kauemmas kuin 1kk?

tilikausi on kyllä auki kauemmas. tämä ongelma tuli kun tilikauden lukitus-näkymä muuttui tällä viikolla.


A

Anonymous

02-02-2018 10:03 am posted by Anonymous

okei, taisinkin löytää jo. ko tilikausi pitää avoimuuden LISÄKSI nyt valita aktiiviseksi...

A

Anonymous

02-02-2018 10:41 am posted by Anonymous

Moi,

ei kyllä pidä paikkaansa. tilikausi täytyy olla merkitty aktiiviseksi että sille kaudelle pystyy ohittamaan.

tämmöinen valikko on avoinna kun tilanne tilikausissa on näin:

minun pitää nyt siis tilintarkastajan ohjeistuksien mukaan korjata edellisen toimiston toisaalla tekemä tilinpäätös mikä on vain siirretty kausisaldoina meille. niin kauan

kuin tuo 2015-2016 kausi ei ole valittuna ’aktiiviseksi’ ei anna ohittaa sinne.

terveisin,

Liina Kuittinen

liina.kuittinen@homeros.fi

Homeros Oy

050-4097366, 010-4232970

www.homeros.fi<http://www.homeros.fi/>

P Säästä metsää. Älä tulosta turhaan.

Tämä viesti on luottamuksellinen ja se on tarkoitettu ainoastaan lähettäjän tarkoittaman vastaanottajan käyttöön. Viesti voi sisältää salassa pidettävää tietoa ja sen luvaton käyttö, jakelu ja kopiointi on kielletty. Mikäli ette ole lähettäjän tarkoittama vastaanottaja, pyydämme Teitä ilmoittamaan siitä lähettäjälle sekä tuhoamaan viestin välittömästi.

This message is confidential and for the use of the intended recipient only.

It may contain privileged information and any unauthorized use, distribution or copying of this message is prohibited. If You have received this message in error, please notify the sender and destroy the message immediately.

A

Anonymous

02-02-2018 1:24 pm posted by Anonymous

no eihän se olekaan päätetty? ks ne kuvat tuossa viestissä. siinä näkyy että se ihan ihka ensimmäinen on avoin, mutta ei aktiivinen?

terveisin,

Liina Kuittinen

liina.kuittinen@homeros.fi

Homeros Oy

050-4097366, 010-4232970

www.homeros.fi<http://www.homeros.fi/>

A

Anonymous

02-02-2018 1:46 pm posted by Anonymous

Moikka,

juuri näin oli tilanne että en saanut ohitettua kaudelle 10/2016 vaikka sinne nimenomaan vaadittiin korjauksia ja tilikausi oli auki muttei aktiivinen.

eli erillinen tukipyyntö siis. ok teen sen.

tämä toimi viime viikolla/ alkuviikosta vielä, mutta nyt heti kun päivittyi niin törmäsin tähän.

terveisin,

Liina Kuittinen

liina.kuittinen@homeros.fi

Homeros Oy

050-4097366, 010-4232970

www.homeros.fi<http://www.homeros.fi/>

Login or Signup to post a comment