Start a new topic
H

Heidi Stranden

Netvisor lähettävä sähköpostiosoite

12-11-2021 8:03 pm posted by Anonymous (Updated 31-05-2016 by Heidi Stranden)

Hei Juha-Pekka,

Tarkasta, että yrityksessäsi on määritelty myynnin perustiedot/vakiotekstien hallinnassa Myyntilaskujen sähköpostilähetyksen asetuksissa lähettäjän sähköpostiosoite.

Uudessa käyttöliittymässä se löytyy täältä:

ja vanhassa polulla: Accounting/Myynti/Perustiedot ja asetukset/Myynnin perustiedot/Vakiotekstien hallinta.

Jos lähettäjän sähköpostiosoitetta ei ole määritelty, näkyy lähettäjänä noreply@netvisor.fi. HUOM! Mikäli tähän kenttään ei määritellä asiakkaan omaa sähköpostiosoitetta niin mahdolliset virheviestit eivät tule mihinkään ja lähetetyt sähköpostit laskuliitteineen saattavat ohjautua vastaanottajalla roskapostiin.

t. Heidi


A

Anonymous

31-05-2016 11:14 am posted by Anonymous

Hei,

Kiitokset pikaisesta vastauksesta. Tuo oli minulla hoidettuna, joten voin siis ilmoittaa merkitsemäni sähköpostiosoitteen lähettäjän osoitteeksi...

H

Heidi Stranden

31-05-2016 11:18 am posted by Heidi Stranden

Hei,

Eipä kestä ja juuri näin. Kannattanee pyytää vastaanottajaa tarkastamaan myös roskoposti, sillä viestit saattavat silti ohjautua sinne. Vastaanottaja voi sitten määritellä roskapostiasetuksensa niin, ettei ko. viestit mene jatkossa roskapostiin.

t. Heidi

A

Anonymous

31-05-2016 11:31 am posted by Anonymous

Moi!

Tsekkasivat myös roskapostit - ei löydy. Vaihdamme huomiseen laskutukseen heidän toisen osoitteen - josko sillä korjaantuu. Palaan, jos ongelma toistuu/jatkuu, koska sitten on jostain "syvällisemmästä" ongelmasta kysymys.

A

Anonymous

12-11-2021 8:03 pm posted by Anonymous

Olen lähettänyt asiakkaalle laskuja Netvisorista toiminnola "Välitys sähköpostitse". Laskut eivät ole menneet perille (vaikka sähköpostiosoite on tarkastettu ja oikein). Asiakas haluasi varmistaa, ettei mikään tietoturvasääntö blokkaa näiätä laskuja ja kysyykin nyt, mistä sähköpostiosoitteesta laskut heille tulevat?

Login or Signup to post a comment