18-08-2016 10:40 pm posted by Anonymous
Kun ottaa kustannuspaikoittain palkoista erittelyn, niin palkat ja lisät-kohtaan tulee lisien osuus tuplana! Miksi?
Onko tämä määritys tehtävä jossain erikseen, ettei näy tapahdu?
Myös lomat ja poissaolot summissa on joskus heittoa!
30-08-2016 11:03 am posted by Maiju Soljasalo
Hei Marja,
kiitos kysymyksestä, vastasin sinulle tarkemmin sähköpostilla, mutta tässä myös yleinen ratkaisu tilanteeseen:
Palkkamallilla (esimerkiksi kauppa/myymälä) on olemassa LISÄT YHTEENSÄ palkkalaji ja erikseen palkkalajit esim. Lauantailisä ja Iltalisä, jotka sisältyvät palkkalajiin LISÄT YHTEENSÄ.
Mikäli kaikilla näillä kolmella palkkalajilla on yrityskohtaisissa palkkalajeissa asetus, että 'Näytä raporteilla' ynnää ohjelma maksetut summat yhteen sekä palkkalajitilasto raportilla että laskentakohdetilastoraportilla.
Alla esimerkki:
Palkansaajalle maksettu Iltalisää ja Lauantailisää, palkkalaskelmalla summaa yhteenä LISÄT YHTEENSÄ riville:
Kaikilla kolmella palkkalajilla on yrityskohtaisissa palkkalajeissa valinta 'Näytä raporteilla':
Kun haetaan palkkalajitilastoraportti ja laskentakohdetilasto raportti, summaa ohjelma kaikki luvut Iltalisä 100 + Lauantailisä 200 + Lisät yhteensä 300 yhteen 600:
Jos LISÄT YHTEENSÄ palkkalajilta poistaa valinnan 'Näytä raportilla', häviää rivi molemmista yllä mainituista raporteista:
Minna Seistilä
24-08-2016 1:51 pm posted by Minna Seistilä
Hei Marja,
Laitan sinulle erillisen tukitehtävän viestin sähköpostilla tästä asiasta, jotta pystyt antamaan meille asiasta lisätietoja.