Visma ✓
07-01-2016 9:39 am posted by Anonymous
Moi Ilkka,
Ainakaan mitään globaalia ongelmaa ei ole ko. palvelussa, olen itse kirjautunut tänään kolme kertaa Elisan tunnisteilla sisään. Oletko jo kokeillut käynnistää puhelimen uudelleen?
07-01-2016 9:39 am posted by Anonymous
En ole pitkään aikaan pääsyt kirjautumaan Netvisoriin Mobiilivarmenteella.
Perustuuko tuo omaan sotuun vai pitäisikö olla "firman nimissä" tunnistustiedot?
Pankkitunnukset on henkilökohtaiset- ei vaan toimi tänään Danskekaan.
07-01-2016 3:08 pm posted by Anonymous
Moi Jyrki,
Huomasin itse omassa Android -puhelimessani että joskus tuo mobiilivarmenne menee jumiin niin, ettei tunnistuspyyntöä koskaan tule puhelimeen. Tuossa tilanteessa puhelimen uudelleenkäynnistys auttaa. Onkohan sinulla sama ongelma, vai tyssääkö tuo tunnistautuminen jossain toisessa vaiheessa?
Mobiilivarmennekin perustuu käyttäjän sotuun, siinäkin tunnistetaan nimenomaan henkilöä eikä yritystä. Mutta myös yrityksen omistamaan liittymään voi saada mobiilivarmenteen Usein kysytyt kysymykset | Mobiilivarmenne
07-01-2016 3:20 pm posted by Anonymous
Kyllä tuo mulla etenee siihen asti, kun tietokoneella jo kysytään ruudun alla, jossa minun tietoni jo on, että lähetetäänkö tiedot.
Tietokone aukeaa kuitenkin takaisin kirjautumissivulle. Kokeilin tänäänkin Safarilla ja Chromella.
Visma ✓
08-01-2016 9:54 am posted by Rane Olsen
Moi Jyrki,
Tyhjennä Safarin välimuisti, mutta poista suomi.netvisor.fi suosikeista sitä ennen. Safarissa on sellainen ominaisuus, että suosikeissa olevan sivun kaikkea dataa ei poisteta välimuistista.
11-01-2016 10:55 am posted by Anonymous
OK, kiitos. Näyttää auttavan....
Anonymous
14-10-2015 1:26 pm posted by Anonymous
Kiitos, toimi.
Ilkka