Start a new topic
R

Rane Olsen

Visma

Mobiilivarmenne

07-01-2016 9:39 am posted by Anonymous

Moi Ilkka,

Ainakaan mitään globaalia ongelmaa ei ole ko. palvelussa, olen itse kirjautunut tänään kolme kertaa Elisan tunnisteilla sisään. Oletko jo kokeillut käynnistää puhelimen uudelleen?

A

Anonymous

14-10-2015 1:26 pm posted by Anonymous

Kiitos, toimi.

Ilkka

A

Anonymous

07-01-2016 9:39 am posted by Anonymous

En ole pitkään aikaan pääsyt kirjautumaan Netvisoriin Mobiilivarmenteella.

Perustuuko tuo omaan sotuun vai pitäisikö olla "firman nimissä" tunnistustiedot?

Pankkitunnukset on henkilökohtaiset- ei vaan toimi tänään Danskekaan.

A

Anonymous

07-01-2016 3:08 pm posted by Anonymous

Moi Jyrki,

Huomasin itse omassa Android -puhelimessani että joskus tuo mobiilivarmenne menee jumiin niin, ettei tunnistuspyyntöä koskaan tule puhelimeen. Tuossa tilanteessa puhelimen uudelleenkäynnistys auttaa. Onkohan sinulla sama ongelma, vai tyssääkö tuo tunnistautuminen jossain toisessa vaiheessa?

Mobiilivarmennekin perustuu käyttäjän sotuun, siinäkin tunnistetaan nimenomaan henkilöä eikä yritystä. Mutta myös yrityksen omistamaan liittymään voi saada mobiilivarmenteen Usein kysytyt kysymykset | Mobiilivarmenne

A

Anonymous

07-01-2016 3:20 pm posted by Anonymous

Kyllä tuo mulla etenee siihen asti, kun tietokoneella jo kysytään ruudun alla, jossa minun tietoni jo on, että lähetetäänkö tiedot.

Tietokone aukeaa kuitenkin takaisin kirjautumissivulle. Kokeilin tänäänkin Safarilla ja Chromella.

R

Rane Olsen

Visma

08-01-2016 9:54 am posted by Rane Olsen

Moi Jyrki,

Tyhjennä Safarin välimuisti, mutta poista suomi.netvisor.fi suosikeista sitä ennen. Safarissa on sellainen ominaisuus, että suosikeissa olevan sivun kaikkea dataa ei poisteta välimuistista.

A

Anonymous

11-01-2016 10:55 am posted by Anonymous

OK, kiitos. Näyttää auttavan....

Login or Signup to post a comment