Start a new topic
A

Anonymous

Tilisiirron viesti-kenttä on liian pitkä, maksu hylkääntyy

17-10-2019 2:57 pm posted by Anonymous

Selvittelin äsken puhelimessa n. puoli tuntia Op:n maksuliikenneasiantuntijan kanssa tilisiirron hylkääntymisen syytä. Lopulta selvisi, että tilisiirron teksti-kenttä oli liian pitkä, Op hyväksyy vain 140 merkkiä pitkän kentän. Netvisorissa tilisiirron viesti-kenttä on määritelty liian pitkäksi (tai ei ehkä ylärajaa ollenkaan?). Testasin juuri äsken ja NV hyväksyy ainakin yli 200 merkkiä. Toivottavasti tämä virhe voidaan korjata pikaisesti! Aiheuttaa aivan turhaa selvitystyötä eikä hylkääntymisen syy edes näy palautteella vaan on pakko soittaa pankkiin. 

1 Comment

A

Anonymous

22-10-2019 10:21 am posted by Anonymous

Itselläni on tuo viestikentän rajallisuus myös tullut vastaan ja vielä lisäksi on hyvä tietää,
näppäiltävien, tiliotteelle välittyvien viestien enimmäispituus on 70 merkkiä.

Login or Signup to post a comment