31-03-2017 11:10 am posted by Anonymous
Voisiko Netvisor herjata jo ostolaskun asiatarkastusvaiheessa toimittajan pankkitilin / pankin muutoksesta?
Se ei nyt herjaa mitenkään suoraan järjestelmään tulleesta ostolaskun muuttuneesta tilinumerosta, vaan vasta sitten kun sitä ollaan viemässä maksuun?
Meidän tapauksessa suomalainen pankkitili oli muuttunut ulkomaiseksi.
Teettää ylimääräistä työtä, kun ensin pitää käydä antamassa puuttuvat pankin ja tilin tiedot, jonka jälkeen lasku palaa vielä takaisin hyväksyntäkierrokselle ennen maksatusta.
Markus Anttonen
Visma ✓
24-04-2017 8:18 pm posted by Markus Anttonen
Moi Minna
Asiasta kannattaa tehdä kehitystoive meidän tuoteideoinnin kautta. Mikäli toive saa paljon ääniä on käsittelyyn mahdollisesti tulossa muutoksia. Joka tapauksessa laskun asiatarkistus/hyväksyntä vaiheessa pitäisi tarkistaa onhan laskun tiedot oikein ja riippuen oikeuksista joko korjata tilanne tuossa vaiheessa tai infota henkilöä, kuka pystyy tekemään korjauksen.