Valitettavasti kyseistä toimintoa ei ole mahdollista kytkeä pois päältä.
Voisiko asiakkaanne ongelman ratkaista:
- Jos listalta valitsee vanhingossa väärän yrityksen, niin yritys voidaan hakea uudestaan, joka samalla päivittää kaikki aiemmin syötetyt tiedot (eli väärän asiakkaan valinta listalta ei haittaa, jos huomaa asian ja oikea löytyy myös listalta)
- Uuden asiakkaan nimen voi syöttää myös ilman YTJ:n tietojen käyttämistä. Tämä onnistuu, kun syöttää asiakkaan nimen ja nimen kirjoittamisen jälkeen klikkaa hakulaatikon ulkopuolelta
Jos vahingossa valitsee kuitenkin väärän asiakkaan listalta eikä oikeaa asiakasta löydy, niin aiemman asiakkaan tiedot jäävät näkymään ja ne kaikki pitäisi muistaa päivittää oikeaan. Tälläisessä tilanteessa helpointa on varmaan päivittää sivu uudestaan, joka palauttaa sivun tyhjään tilaan.
Petri Miikki
13-09-2016 6:54 am posted by Petri Miikki
Moi Riikka,
Valitettavasti kyseistä toimintoa ei ole mahdollista kytkeä pois päältä.
Voisiko asiakkaanne ongelman ratkaista:
- Jos listalta valitsee vanhingossa väärän yrityksen, niin yritys voidaan hakea uudestaan, joka samalla päivittää kaikki aiemmin syötetyt tiedot (eli väärän asiakkaan valinta listalta ei haittaa, jos huomaa asian ja oikea löytyy myös listalta)
- Uuden asiakkaan nimen voi syöttää myös ilman YTJ:n tietojen käyttämistä. Tämä onnistuu, kun syöttää asiakkaan nimen ja nimen kirjoittamisen jälkeen klikkaa hakulaatikon ulkopuolelta
Jos vahingossa valitsee kuitenkin väärän asiakkaan listalta eikä oikeaa asiakasta löydy, niin aiemman asiakkaan tiedot jäävät näkymään ja ne kaikki pitäisi muistaa päivittää oikeaan. Tälläisessä tilanteessa helpointa on varmaan päivittää sivu uudestaan, joka palauttaa sivun tyhjään tilaan.
Ystävällisin terveisin,
Petri Miikki