01-02-2018 8:40 am posted by Anonymous
Hyvityslaskuun tulee automaattisesti eräpäiväksi kuluva päivä. Verkkolaskuna lähettäen tällainen hyvityslasku kuitenkin tulee hylättynä takaisin, koska oltava vähintään neljä päivää eräpäivään. Voisiko tälle tehdä jotain? Joko lisätä päiviä automaattisesti tulevaan eräpäivään tai muuttaa asetuksia hyvityslaskun lähetykseen liittyen?
Rane Olsen
08-02-2018 8:59 am posted by Rane Olsen
Moi Suvi-Päivi,
Hyvityslaskun eräpäiväksi tulee tosiaan luontivaiheessa kuluva päivä. Maksuehdon voi kuitenkin päivittää ennen laskun lähettämistä, mitä ehdottomasti suosittelenkin jos verkkolaskuja lähetetään. Eräpäivään tulisi olla aikaa vähintään 4-5 pankkipäivää, muuten verkkolasku palautuu virheellisenä takaisin (verkkolaskutuksen yleiset rajoitteet taustalla).
Tänne tuoteideointiin voi kirjata tästä kehitysehdotusta, miten tämän olisi hyvä toimia: Netvisor-tuoteideointi