Start a new topic
A

Anonymous

Älyttömän hidas

10-01-2018 2:38 pm posted by Anonymous

Netvisor on ollut näin iltapäivisin koko tämän viikon ihan raivostuttavan hidas, pahin aika edessä ja jo nyt tämä tilanne, mitähän helmikuussa on odotettavissa.


A

Anonymous

16-01-2018 10:51 am posted by Anonymous

Onkohan nyt henkilökuntaa riittävästi kun kiireisin aika vuodesta lähesyy, tukipyyntöön tuli tällainen vastaus:

Hyvä asiakkaamme,

kiireettömien tukipyyntöjen käsittelyaika on tällä hetkellä noin kaksi viikkoa.
Jos asia vaatii välitöntä asiakaspalvelun apua, pyydämme sinua vahvistamaan asian vastaamalla tähän viestiin.

Asiakaspalvelumme käsittelee tukipyynnöt tärkeys- sekä saapumisjärjestyksessä. Kiireelliset pyynnöt hoidamme yhden työpäivän aikana. Suosittelemme myös tarkastamaan löytyykö ongelmaanne vastaus ohjesivustoltamme: http://support.netvisor.fi

Pahoittelemme tilannetta ja kiitämme kärsivällisyydestänne.

Ystävällisin terveisin
Netvisor Customer Care

A

Anonymous

16-01-2018 10:26 am posted by Anonymous

täällä kanssa ongelmia ohjelman kanssa juuri nyt. Kaatui, kirjauduin uudelleen, mutten pääse ostolaskulle tiliöimään, kun heittää rivistä pois. Kollegalla tekee tuplavientirivejä tositteelle.

A

Anonymous

16-01-2018 10:24 am posted by Anonymous

Minulla ainakin pysähtyi koko Netvisor äsken. Näitä ongelmiahan on ollut jo kohta vuoden verran. Välillä Netvisor on vain erittäin hidas tai jumittaa kokonaan. Ongelmia ollut säännöllisesti ainakin kerran viikossa, jolloin työnteosta ei tule mitään. Järjestelmä alkaa hidastumaan ja jumittamaan sekä välillä ollut pysähdyksissä jopa tunnin ajan. Ongelmasta reklamoitu useasti, mutta minkäänlaista korjausta ei ole saatu aikaiseksi. En enää tiedä itkeäkkö vai nauraa, mutta pelottaa tulevat kiireiset tilinpäätöskuukaudet. Nytkin järjestelmä ollut kaatuneena jo useita minuutteja. Kukaan ei tietenkään vastaa puhelimeen asiakaspalvelussa ja ongelman laadusta ei saa mitään ilmoitusta. Tässä vai odotellaan ja toivotaan, että järjestelmä lähtisi käyntiin. Alkaa menemään hermot tämän Netvisorin jatkuvien ongelmien kanssa!!!!! :smileydevil:

A

Anonymous

16-01-2018 9:59 am posted by Anonymous

Hei Tuula,

kiitos viestistäsi!

Meillä ei ole tiedossa, että lähiaikoina olisi esiintynyt erityistä hitautta. Olemme sinuun yhteydessä henkilökohtaisesti hitauteen liittyen.

Valoisaa alkuvuotta!

Login or Signup to post a comment