Start a new topic
A

Anonymous

Uusi Community palautetta

22-10-2018 7:57 am posted by Anonymous

Nyt kun on tätä uutta communityä olen jonkun aikaa käyttänyt tässä minun palautettani.

Se mitä communitystä haluaisin nähdä nopeasti, mielellään yhdeltä näytöltä:

• Uudet ideat
  • Uudet keskustelut
  • Netvisorin ajankohtaiset asiat
  • Siis ne kaikki mihin entisessä näkyi ihan yhdeltä näytöltä

Se mitä uudessa ei minua miellytä:

• Pallotyypit vievät liikaa tilaa olennaiselta asialta ja olen jo kyllästynyt niitä katselemaan
  • Etusivulla vain 5 viimeisintä aihetta ja nekin vievät paljon tilaa, otsikko kustakin riittäisi ja kiinnostavimmat voisi sitten klikkaamalla avata näin mahtuisi huomattavasti enemmän rivejä näytölle
  • Ideat välilehdellä on oletuksena suositut ideat, miksi ei uusimmat?
  • Tässäkin kuten Netvisorissa uudistukset tuovat lisää klikkauksia ja työskentelyä hiirellä, ergonomia unohdettu myös tässä

Se mitä tästä uudestä nykyisin käyn katsomassa on viikkopäivitys ja muuten tämä saa minun puolesta olla ihan rauhassa, minun mielestäni tämän käyttö vie liikaa aikaa ja siitä saatava hyöty on olematon. Voisin palata käyttäjäksi jos tähän saisi saman tyylisen etusivun kuin edellisessä missä kiireinen kirjanpitäjä näki etusivulta kaiken oleellisen.

Nämä siis vain minun mielipiteitä, mitä te muut olette mieltä? Ja jos käyttäjillä on hyviä käyttövinkkejä tälle uudelle, niitä myös kuulisin.

A

Anonymous

13-12-2018 11:01 am posted by Anonymous

Olen tosi skeptinen kaiken luvatun uudistuksen suhteen, oli kanava mikä hyvänsä. Olen myös ollut Netvisorin tuotekehityksen kanssa puhelinpalavereissa ja etäyhteyksillä, niin mitään niistä asioista ei ole koskaan korjattu/muutettu.  Listalla ollut ihan ohjelmabugeja, joita on toivottu korjattavaksi. Seuraavasta setistä laitan laskun perään, menee aikaa ihan turhaan hukkaan.

A

Anonymous

15-01-2019 11:46 am posted by Anonymous

Jes, pallotyypit hävinneet.

Login or Signup to post a comment