Start a new topic
N

Nanna Kokkola

Miksi asiakastuen tasoa on heikennetty?

12-11-2021 8:08 pm posted by Anonymous (Updated 01-11-2017 by Nanna Kokkola)

Hei Pia!

Kiitos kysymyksestäsi! Olen erittäin pahoillani, ettet ole päässyt läpi puhelintukeemme. Palvelemme puhelimitse maanantaista perjantaihin klo 9-14, sähköisissä kanavissa klo 8-16.

Olethan huomannut, että puhelintukemme ruuhkautuessa saat tekstiviestin, johon voit kätevästi vastata tai ottaa meihin yhteyden sähköpostilla: tuki.netvisor@visma.com. Vaihtoehtoisesti voit jättää meille ääniviestin ja palaamme sinulle asiaan mitä pikimmiten.

1 Comment

A

Anonymous

12-11-2021 8:08 pm posted by Anonymous

Miksi Netvisor-tukeen ei enää pääse puhelimen kautta? Vastaaja kertoo kyllä puhelintuen aukioloaja, mutta puheluun ei kuitenkaan vastata tänä aikana. Tätä tapahtuu toistuvasti.
Nyt asiakkaallani ollut ongelmia lähtevissä maksuissa kuukauden verran. Tällaisessa tilanteessa tukea pitäisi saada välittömästi, ei viikon vastausajalla. Etenkin kun annettu vastaus ei kuitenkaan ratkaissut ongelmaa ensimmäisellä eikä toisellakaan kerralla.

Login or Signup to post a comment