Start a new topic
A

Anonymous

Miksi asiakastuen tasoa on heikennetty?

01-11-2017 11:58 am posted by Anonymous (Updated 01-11-2017 by Nanna Kokkola)

Miksi Netvisor-tukeen ei enää pääse puhelimen kautta? Vastaaja kertoo kyllä puhelintuen aukioloaja, mutta puheluun ei kuitenkaan vastata tänä aikana. Tätä tapahtuu toistuvasti.
Nyt asiakkaallani ollut ongelmia lähtevissä maksuissa kuukauden verran. Tällaisessa tilanteessa tukea pitäisi saada välittömästi, ei viikon vastausajalla. Etenkin kun annettu vastaus ei kuitenkaan ratkaissut ongelmaa ensimmäisellä eikä toisellakaan kerralla.

1 Comment

N

Nanna Kokkola

01-11-2017 5:52 pm posted by Nanna Kokkola

Hei Pia!

Kiitos kysymyksestäsi! Olen erittäin pahoillani, ettet ole päässyt läpi puhelintukeemme. Palvelemme puhelimitse maanantaista perjantaihin klo 9-14, sähköisissä kanavissa klo 8-16.

Olethan huomannut, että puhelintukemme ruuhkautuessa saat tekstiviestin, johon voit kätevästi vastata tai ottaa meihin yhteyden sähköpostilla: tuki.netvisor@visma.com. Vaihtoehtoisesti voit jättää meille ääniviestin ja palaamme sinulle asiaan mitä pikimmiten.

Login or Signup to post a comment