Start a new topic
A

Anonymous

Ongelmia Netvisor ID:n kanssa sisäänkirjautumisessa

23-04-2020 8:30 am posted by Anonymous

Parina päivänä en ole päässyt kirjautumaan Netvisor ID:n kanssa.

Koneelta lähtee normaali ilmoitus, joka ilmestyy kännykkään, mutta vahvistuskoodi -kohtaa ei koskaan ilmesty.

Onko muilla esiintynyt samaa ongelmaa?

A

Anonymous

23-04-2020 1:36 pm posted by Anonymous

Asensin tänään Netvisor ID:n ensimmäistä kertaa, ja sovellus vaikuttaa toimivan välillä, ja välillä ei. Saan kyllä vahvistuskoodin näppäiltyä, mutta kun vahvistus on suoritettu, jää näkymä Netvisor ID sovelluukseen, eikä siirry takaisin siihen sovellukseen johon yritän kirjautua (esim. Netvisor tai Manager). Kun sitten siirryn auki olevasta Netvisor ID sovelluksesta siihen sovellukseen johon olen kirjautumassa (esim. Netvisor), niin saan kirjautumiseen liittyvän vikailmoituksen heti kun saan esiin sovelluksen johon olen kirjautumassa. Tämä siis kaikki yhdellä ja samalla laitteella, älypuhelimella. Voi tietysti olla laitevikakin minun päässä. Yritän joskus myöhemmin asentaa ID sovelluksen uudestaan.

A

Anonymous

23-04-2020 1:53 pm posted by Anonymous

Moi Robert

Aivan samoin käyttäytyy minulla, jos päästää edes vahvistuskoodiin asti.

Tuskin on laitevika sinun päässäsi, koska sama vika minulla...

Laitan tukeen tiketin.

Kirsi

A

Anonymous

23-04-2020 2:58 pm posted by Anonymous

Tällaiset ohjeet sain tuesta ja näillä lähti pelittämään:

Voisitko kokeilla ao asioita, kiitos:

1. käynnistä puhelin uudelleen.
2. Jos tämänkään jälkeen ei onnistu, poista id sovellus ja lataa se uudelleen.
3. Jos pelkkä sovelluksen uudelleen asentaminen ei auta, tee käyttöönotto uudestaan. 
1. Poista Netvisor ID- tili Netvisorista kohdasta Omat perusasetukset
2. Poista Netvisor ID- sovellus puhelimestasi
3. Lataa Netvisor ID- sovellus uudelleen
4. Tee käyttöönotto uudelleen

Tässä vielä ohjeemme käyttöönoton tekemistä varten:
Palveluun kirjautuminen Netvisor ID:n avulla

A

Anonymous

23-04-2020 4:20 pm posted by Anonymous

Hei Kirsi.

Joo, jouduin käymään koko toimenpidelistan läpi (kiitos ohjeista, muuten!). Lopputulos on se, että Manageriin tunnistautuminen ei onnistu, ellet välittömästi tunnistautumisen jälkeen vaihda esillä/auki olevasta Netvisor ID:stä taustalla olevaan Manageriin. Täytyy siis olla nopea suoritus. 2 sekunttia kun odotat, niin ei enää onnistu, vaan tulet näkemään vikailmoituksen kun saat Managerin esiin (kuvakaappaus liitteenä). Tämä siis älypuhelimella. Voin onnistuneesti kirjautua Netvisoriin ja Scanneriin Netvisor ID:llä, eli ainoastaan Manager ryttyilee. Kirjautuminen Netvisoriin tietokoneella onnistuu myös hyvin käyttäen ID:tä, ja tietokoneella en muuta käytäkkään kuin Netvisoria.

Tällä edellä mainitulla konstilla pärjään kyllä. Manageria ei tule niin paljon käytettyä, ainakaan vielä.

Kiitos avusta!

Login or Signup to post a comment