Start a new topic
A

Anonymous

Asiakas lähettänyt laskun meille sähköpostitse eScan palveliun kautta

09-03-2017 3:36 pm posted by Anonymous (Updated 10-03-2017 by Anonymous)

Asiakas lähettänyt laskun meille sähköpostitse eScan palveliun kautta, kauanko menee että lasku näkyy ostolaskuissamme?


P

Petri Miikki

09-03-2017 3:50 pm posted by Petri Miikki

Moi Kari,

eScanin kautta voi Netvisoriin tuoda kuitteja liitetiedostoiksi myyntilaskulle, ostolaskulle, tositteelle tai matkalaskulle. Sähköpostin kautta lähetettyjä aineistoja ei käsitellä automaattisesti, vaan ne täytyy itse käydä käsittelemässä. eScan kuitit löytyvät Netvisorin valikosta "Laajennokset -> eScan -aineiston käsittely".

Lisätietoja eScanista löydätte: https://support.netvisor.fi/hc/fi/sections/115000089867-Netvisor-eScan

Jos sähköpostitse lähettää eScan kuitteja, niin on hyvä huomata, että yritykselle tulee olla määriteltynä lähettäjän sähköpostiosoite eScan -aineistotuonnin sähköpostiosoitteeksi (muuten kuitille ei tehdä mitään).

Ystävällisin terveisin,

Petri Miikki

A

Anonymous

09-03-2017 3:55 pm posted by Anonymous

Sorry, tarkoitin että lasku lähetetty skannauspalveluun. Kuinka kauan laskun käsittely kestää tuolla, odotettu laskun tuloa näkyviin noin 3 tuntia.

A

Anonymous

10-03-2017 8:33 am posted by Anonymous

Hei Kari,

Palvelulupauksen mukaisesti aineiston tulee olla Netvisorissa 48 tunnin kuluessa skannauksesta.

Lisätietoja skannauspalvelun aikataulutuksesta saat oheisesta linkistä:

Ostolaskujen vastaanotto skannauspalvelun kautta – Netvisor tukiportaali

Login or Signup to post a comment