09-03-2017 3:36 pm posted by Anonymous (Updated 10-03-2017 by Anonymous)
Asiakas lähettänyt laskun meille sähköpostitse eScan palveliun kautta, kauanko menee että lasku näkyy ostolaskuissamme?
09-03-2017 3:55 pm posted by Anonymous
Sorry, tarkoitin että lasku lähetetty skannauspalveluun. Kuinka kauan laskun käsittely kestää tuolla, odotettu laskun tuloa näkyviin noin 3 tuntia.
10-03-2017 8:33 am posted by Anonymous
Hei Kari,
Palvelulupauksen mukaisesti aineiston tulee olla Netvisorissa 48 tunnin kuluessa skannauksesta.
Lisätietoja skannauspalvelun aikataulutuksesta saat oheisesta linkistä:
Ostolaskujen vastaanotto skannauspalvelun kautta – Netvisor tukiportaali
Petri Miikki
09-03-2017 3:50 pm posted by Petri Miikki
Moi Kari,
eScanin kautta voi Netvisoriin tuoda kuitteja liitetiedostoiksi myyntilaskulle, ostolaskulle, tositteelle tai matkalaskulle. Sähköpostin kautta lähetettyjä aineistoja ei käsitellä automaattisesti, vaan ne täytyy itse käydä käsittelemässä. eScan kuitit löytyvät Netvisorin valikosta "Laajennokset -> eScan -aineiston käsittely".
Lisätietoja eScanista löydätte: https://support.netvisor.fi/hc/fi/sections/115000089867-Netvisor-eScan
Jos sähköpostitse lähettää eScan kuitteja, niin on hyvä huomata, että yritykselle tulee olla määriteltynä lähettäjän sähköpostiosoite eScan -aineistotuonnin sähköpostiosoitteeksi (muuten kuitille ei tehdä mitään).
Ystävällisin terveisin,
Petri Miikki