02-10-2017 2:30 pm posted by Anonymous
Hei,
Miten saa ylläolevan ilmoitustoiminnon pois päältä? Itselleni niitä ei tule, mutta kirjanpitäjälle ja ainakin yhdelle yrityskäyttäjälle tulee. He haluaisivat niistä eroon, mutta en millään keksi, miten se tehdään, tai ylipäänsä onko kyse käyttäjähallitsijan hallitsemasta asiasta vai käyttäjän itsensä säädettävissä olevasta asiasta.
Ystävällisin terveisin,
Anna Halminen
03-10-2017 8:50 am posted by Rane Olsen
Moi Anna,
Viestintä on käyttäjän itsensä hallittavissa. Ensin avataan oman nimen alta Omat perusasetukset:
Viestittävät asiat -välilehti auki ja sieltä pois ne mitä ei haluta viestittävän:
Lopuksi vielä tallennetaan muutokset:
Anonymous
02-10-2017 3:54 pm posted by Anonymous
Pääset muokkaamaan viestittäviä asioita valitsemalla:
Käyttäjät ja roolit -> käyttäjä -> Muokkaa käyttäjän henkilötietoja -> viestittävät asiat