Start a new topic
A

Anonymous

Turvalinkki ei toimi. Missä vika? Milloin mobiilisovellus korjataan siten, että sitä voi käyttää?

12-11-2021 8:11 pm posted by Anonymous (Updated 18-08-2020 by Maiju Soljasalo)

Olisikohan mahdollista, että tuki päivittäisi tilanteen tänne Communitykin puolelle pikku hiljaa?!


Maiju Soljasalo

18-08-2020 9:27 am posted by Maiju Soljasalo

A

Anonymous

18-08-2020 9:36 am posted by Anonymous

Entäpä tuo toinen kysymys, eli miten tuntikirjaamalla tehtävä palvelulaskutus hoidetaan jatkossa, kun se ei hoidu mobiilisovelluksella ja turvalinkit poistuvat?

 

Jos toiminnallisuus jää kokonaan pois, paljonko hinta alenee?

R

Raisa Ruokonen

18-08-2020 2:25 pm posted by Raisa Ruokonen

Hei Petri!

 

Vastauksena toiseen kysymykseesi.

 

Poistamme ensin mobiilioptimoidun sivuston (m.netvisor.fi), mutta palkansaajille säilyy  toistaiseksi mahdollisuus kirjata työaikaa ja matkalaskuja turvalinkin kautta, joka ohjaa tietokoneella käytettävälle sivustolle. Tietokoneella käytettävällä sivustolla on kaikki entiset ominaisuudet käytössä.

 

Palkansaajat voivat kirjata näitä myös täyden Netvisorin puolella, jos heillä on siihen annettu käyttöoikeus.

 

Mobiilisovellus täydentyy jatkuvasti uusilla ominaisuuksilla, joista tiedotamme aina julkaisujen yhteydessä.

 

A

Anonymous

12-11-2021 8:11 pm posted by Anonymous

Työntekijöiden tuntikirjauksiin käytetyt turvalinkit lakkasivat toimimasta.

Missä vika?

 

Sitten on ilmoitettu, että turvalinkit lakkavat toimimasta 1.10.2020 ja mobiilisovellus korvaa ne. Mobiilisovelluksessa ei kuitenkaan ole mahdollista syöttää tehtävää, johon tunnit syötetään, eikä siinä ole "merkitse työaikarivi laskutettavaksi"-ruksia. Palvelulaskutuksemme taas perustuu tähän, joten nämä tarvitaan välttämättä.

 

Milloin tämä korjataan? Oletan kuitenkin, että ennen kuin turvalinkit poistuvat, koska muuten työlaskutuksemme pysähtyy kokonaan.

Login or Signup to post a comment