17-08-2020 2:05 pm posted by Anonymous
Työntekijöiden tuntikirjauksiin käytetyt turvalinkit lakkasivat toimimasta.
Missä vika?
Sitten on ilmoitettu, että turvalinkit lakkavat toimimasta 1.10.2020 ja mobiilisovellus korvaa ne. Mobiilisovelluksessa ei kuitenkaan ole mahdollista syöttää tehtävää, johon tunnit syötetään, eikä siinä ole "merkitse työaikarivi laskutettavaksi"-ruksia. Palvelulaskutuksemme taas perustuu tähän, joten nämä tarvitaan välttämättä.
Milloin tämä korjataan? Oletan kuitenkin, että ennen kuin turvalinkit poistuvat, koska muuten työlaskutuksemme pysähtyy kokonaan.
18-08-2020 9:27 am posted by Maiju Soljasalo
18-08-2020 9:36 am posted by Anonymous
Entäpä tuo toinen kysymys, eli miten tuntikirjaamalla tehtävä palvelulaskutus hoidetaan jatkossa, kun se ei hoidu mobiilisovelluksella ja turvalinkit poistuvat?
Jos toiminnallisuus jää kokonaan pois, paljonko hinta alenee?
18-08-2020 2:25 pm posted by Raisa Ruokonen
Hei Petri!
Vastauksena toiseen kysymykseesi.
Poistamme ensin mobiilioptimoidun sivuston (m.netvisor.fi), mutta palkansaajille säilyy toistaiseksi mahdollisuus kirjata työaikaa ja matkalaskuja turvalinkin kautta, joka ohjaa tietokoneella käytettävälle sivustolle. Tietokoneella käytettävällä sivustolla on kaikki entiset ominaisuudet käytössä.
Palkansaajat voivat kirjata näitä myös täyden Netvisorin puolella, jos heillä on siihen annettu käyttöoikeus.
Mobiilisovellus täydentyy jatkuvasti uusilla ominaisuuksilla, joista tiedotamme aina julkaisujen yhteydessä.
Anonymous
18-08-2020 9:19 am posted by Anonymous
Olisikohan mahdollista, että tuki päivittäisi tilanteen tänne Communitykin puolelle pikku hiljaa?!