Start a new topic
A

Anonymous

Miksi osa toistuvaislaskuista ovat siirtyneet avoimiin lähettämättömien laskujen listaan.

26-02-2018 11:08 am posted by Anonymous (Updated 26-02-2018 by Anonymous)

Meillä on toistuvaislaskuja uli 60 kpl joka kuukausi.

Nyt yhtäkkiä osa niistä ovat siirtyneet Avoimet myyntilaskut-näkymään, ja status on lähettämätön.

Miksi vaan osa?

Tuleeko näin nyt tapahtumaan joka kuukausi kunnes toidstuvaislaskutus poistuu?

Lähtevätkö muut automaattisesti?

Mikä on logiikkanne tässä asiassa?

Christel


A

Anonymous

26-02-2018 11:08 am posted by Anonymous

laskutuspäivä on 1.3 kaikissa

R

Rane Olsen

27-02-2018 8:13 am posted by Rane Olsen

Moi Christel,

Teemme tukitiketin tästä ja selvitämme asian.

R

Rane Olsen

27-02-2018 9:57 am posted by Rane Olsen

Toistuvaislaskutuksen ja myyntilaskujen automaattilähetykseen liittyvää yleistä tietoa:

Myyntilaskujen lähetysautomatiikka pyörähtää käyntiin klo 00:05, eli aivan vuorokauden vaihteen jälkeen. Prosessiin otetaan mukaan järjestelmässä olevista laskuista ne, jotka on luotu ennen tuota aikaa (käytännössä edellisen vuorokauden puolella) ja jotka on valittu automaattiseen tulostukseen mukaan (myyntilaskuautomaation asetukset). Tulostusta jatketaan niin kauan, kunnes kaikki laskut on käsitelty ja mahdollisista virheistä ilmoitettu käyttäjille. Seuraava prosessi käynnistyy jälleen klo 00:05. Myyntilaskujen automaattilähetys – Netvisor tukiportaali

Toistuvaislaskujen muodostusaika (aika jolloin lasku ilmestyy Avoimet myyntilaskut -näkymään) on riippuvainen toistuvaislaskupohjan asetuksista. Luontihetki voidaan määritellä ajastetusti halutun päivien lukumäärän mukaan:

Screen Shot 2018-02-27 at 9.53.37.png

Tässä alkuperäisen kysymyksen tapauksessa oli tilanne, jossa eri toistuvaislaskupohjilla oli määritettynä eri luontihetket, vaikka laskupäivä itsessään oli sama. Toistuvaislaskutuksen toiminnoissa ei havaittu ongelmaa.

Login or Signup to post a comment