Start a new topic
A

Anonymous

Missä voi olla vika, kun uudella asiakkaalla ei näy pankkitilin saldo?

01-08-2018 6:05 pm posted by Anonymous (Updated 02-08-2018 by Anonymous)

Verkkopalvelusopimus on tehty ja verkkolaskujen vastaanotto toimii. Jostain syystä tiliote tai saldot ei tule pankista. Mistä lähden etsimään vikaa? Kiitos.


L

Laura Niiranen

02-08-2018 12:51 pm posted by Laura Niiranen

Hei Tanja,

ensimmäiseksi kannattaa varmistaa pankista, että maksuliikennesopimus on voimassa Netvisorin käyttöön. Yleisesti näissä tapauksissa ongelmana on juuri se, että sopimus ei ole kunnossa pankissa. Ohjelinkin takaa löytyy sopimuspohjat, mistä näet pankeittain Visma Solutions Oy:n ws-kanavan tunnukset, mihin maksuliikennesopimus tulee liittää.

Maksuliikenteestä sopiminen ja sopimuspohjat – Netvisor tukiportaali

A

Anonymous

02-08-2018 12:59 pm posted by Anonymous

Kiitos tiedosta. Näinhän siinä on käynytkin, että asiakas luuli jo tehneensä maksupalvelusopimuksen, mutta ei sitten ollutkaan toimittanut sitä pankkiin saakka. Verkkolaskut ilmeisesti tulivat Maventan reittiä pitkin, eikä pankin kanavasta.

Login or Signup to post a comment