Start a new topic
R

Rane Olsen

Tuotteen koodi ei siirry oikein Severasta Netvisoriin

12-11-2021 8:12 pm posted by Anonymous (Updated 01-02-2019 by Rane Olsen)

Moi Ville

 

https://support.netvisor.fi/hc/fi/articles/115007696528-Laskentakohteiden-asiakas-ja-tuoterekisterien-siirto

 

Olisiko kyse tästä, tuo TEMP-tuotteen käyttö viittaisi että siellä on valittuna tuo "Ei siirretä - Käytä tilapäistuotetta":

 

Tuoterekisteri voidaan siirtää joko Netvisorista Severaan tai Severasta Netvisoriin (2). Tuotteiden osalta liittymä tuo uusia tuotteita, mutta asiakastiedoista poiketen liittymä ei päivitä olemassaolevien tuotteiden tietoja. Lähtöjärjestelmästä poistettuja tuotteita ei myöskään poisteta kohdejärjestelmästä.

Mikäli tuoterekisterin osalta valitaan "Ei siirretä - Käytä tilapäistuotetta" -valinta, on varmistettava, että Netvisorin tuoterekisteristä löytyy "TEMP" -tuotekoodilla varustettu tilapäistuote, jolloin laskurivit voidaan kohdistaa kyseiselle tuotteelle.

1 Comment

A

Anonymous

12-11-2021 8:12 pm posted by Anonymous

Otsikko kertoo käytännössä ongelman sisällön. Severassa on siis tuote tuote jolla on koodi esim. QA. Nyt kun laskun jolla on ko. tuote siirtää Netvisoriin niin Netvisorissa koodina näkyykin TEMP. Myös jos koodi-kenttä on tyhjä Severassa niin Netvisorissa koodiksi ilmestyy myös "TEMP". Kuinkahan tämän saisi toimimaan niin että tuo koodi-kenttä siirtyisi oikein Severasta Netvisoriin?

Login or Signup to post a comment