Start a new topic
A

Anonymous

Tuotteen koodi ei siirry oikein Severasta Netvisoriin

31-01-2019 10:31 am posted by Anonymous (Updated 01-02-2019 by Rane Olsen)

Otsikko kertoo käytännössä ongelman sisällön. Severassa on siis tuote tuote jolla on koodi esim. QA. Nyt kun laskun jolla on ko. tuote siirtää Netvisoriin niin Netvisorissa koodina näkyykin TEMP. Myös jos koodi-kenttä on tyhjä Severassa niin Netvisorissa koodiksi ilmestyy myös "TEMP". Kuinkahan tämän saisi toimimaan niin että tuo koodi-kenttä siirtyisi oikein Severasta Netvisoriin?

1 Comment

R

Rane Olsen

01-02-2019 10:41 am posted by Rane Olsen

Moi Ville

 

https://support.netvisor.fi/hc/fi/articles/115007696528-Laskentakohteiden-asiakas-ja-tuoterekisterien-siirto

 

Olisiko kyse tästä, tuo TEMP-tuotteen käyttö viittaisi että siellä on valittuna tuo "Ei siirretä - Käytä tilapäistuotetta":

 

Tuoterekisteri voidaan siirtää joko Netvisorista Severaan tai Severasta Netvisoriin (2). Tuotteiden osalta liittymä tuo uusia tuotteita, mutta asiakastiedoista poiketen liittymä ei päivitä olemassaolevien tuotteiden tietoja. Lähtöjärjestelmästä poistettuja tuotteita ei myöskään poisteta kohdejärjestelmästä.

Mikäli tuoterekisterin osalta valitaan "Ei siirretä - Käytä tilapäistuotetta" -valinta, on varmistettava, että Netvisorin tuoterekisteristä löytyy "TEMP" -tuotekoodilla varustettu tilapäistuote, jolloin laskurivit voidaan kohdistaa kyseiselle tuotteelle.

Login or Signup to post a comment