10-02-2017 2:11 pm tekijä Johanna Nousiainen
Postin Prinetti-palvelu on poistumassa käytöstä asteittain tämän vuoden aikana. Nykyinen Prinetin rajapinta poistuu kokonaan käytöstä 31.12.2017. Posti korvaa palvelun Posti SmartShipilla. Postin sivuilla on lisätietoa asiasta.
Selvitämme tällä hetkellä Prinetti-liittymän korvaamista myös Netvisorissa Posti SmartShip -liittymällä.
29-03-2017 12:18 pm tekijä Johanna Nousiainen
Hei Ilkka!
Kiitos kysymyksistä. Tässä vastaukset:
1) Ei ole, vaan asia on edelleen selvittelyssä. Tiedotamme asiakkaita, kunhan saamme päätöksen aikaiseksi.
2) Kyllä, Prinetti-liittymä toimii tämän vuoden loppuun saakka.
3) Kyllä.
29-09-2017 3:07 pm tekijä Johanna Nousiainen
Postin Prinetti-palvelu on rajapinnan kautta Netvisor-asiakkaiden käytettävissä 31.12.2017 asti, vaikka Prinetti-käyttöliittymän käyttö päättyy 30.9.2017.
Netvisoriin on tulossa liittymä Unifaun-kuljetusten hallintapalveluun vuoden 2017 loppuun mennessä. Ensimmäiseksi toteutetaan liittymät Matkahuollon ja Postin lähetyksiin ja seurantaan. Myöhemmin voidaan ottaa käyttöön myös muita Unifaunin valikoimissa olevia kuljetustilauspalveluita.
Kuljetusten hallintapalvelussa asiakas voi tehdä Netvisorissa olevien tilausten tai myyntilaskujen pohjalta toimitusten käsittelyn ja lähetyksen. Kuljetusten hallintapalvelun toteuttaa Smart Time Oy.
29-11-2017 3:57 pm tekijä Johanna Nousiainen
Smarttime eShipin kehitystyö etenee hyvää vauhtia. Etsimmekin nyt pilottiasiakkaita.
Löydät lisätietoa aiheesta ja pääset ilmoittautumaan pilotiksi täältä: https://community.vismasolutions.com/community/netvisor/blog/2017/11/29/smarttime-eship-palvelu-helpottaa-toimitusten-käsittelyä
Anonymous
29-03-2017 11:56 am tekijä Anonymous
1) Onko aikataulua SmartShipin liittämisestä järjestelmäänne?
2) Siihen asti käyttäjä toiminee normaalisti Prinetin tarrojen tulostuksessa palvelussanne?
3) Mikäli vaatii jatkossa toimenpiteitä asiakkaalta, tiedottanette niistä?