Aloita uusi aihe

A

Anonymous

27-11-2020 10:33 am tekijä Anonymous

Meillä samaa ongelmaa, esim itselläni vahvistus onnistui (tosin jouduin odottamaan vahvistuskoodia liki 10min) mutta omasta toimistosta esim toisella TPK:lla ei onnistu vaan tulee samat herjat kuin Idallakin.

A

Anonymous

27-11-2020 12:36 pm tekijä Anonymous

Samaa herjaa "kokonaisluku väärin".

Vahvistuskoodin tulo kesti ja kesti, tuli lopulta ja ainakin ilmoitti vaihdon onnistuneen mutta

liekö kuitenkaan tallentui koska tuo edellä mainittu herja ei mene pois jos et vaihda "vain tällä yrityksellä" valinnaksi joten suljin pop-up:n ruksista.

 

R

Rasmus Roslund

27-11-2020 3:03 pm tekijä Rasmus Roslund

Hei, 

 

Kiitos viesteistä ja pahoittelut tästä virhetilanteesta, joka esiintyy sähköpostin vahvistamisen yhteydessä. Tämä on huomioitu ja korjataan meillä mahdollisimman pikaisesti. 

R

Rasmus Roslund

27-11-2020 4:06 pm tekijä Rasmus Roslund

Tämä on nyt korjattu ja sähköpostin vahvistamisen pitäisi toimia jälleen normaalisti. 

A

Anonymous

30-11-2020 10:02 am tekijä Anonymous

Hei,

 

tietojen päivittäminen ei ole kovin jouhevaa tällä hetkellä. Vaikka sähköpostia ei joudu vaihtamaan, pitää kuitenkin sama sähköposti laittaa uudestaan. Vahvistuskoodin tulo kestää liian kauan ja vaihdon jälkeen muistutus ei lähde etusivulta. Tulee epävarmuus että onnistuiko päivitys vai ei.

R

Rasmus Roslund

01-12-2020 12:56 pm tekijä Rasmus Roslund

Hei Kati, 

 

Olet oikeassa, tietojen päivittäminen ei ole käytettävyydeltään hirveän hyvällä tasolla tällä hetkellä. Myös nuo mainitsemasi asiat ovat parhaillaan korjauksessa ja korjataan ensi tilassa. Vahvistuskoodin tuloa on jo nopeutettu, joten sen pitäisi nyt toimia paremmin. 

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin