05-10-2017 3:09 pm tekijä Anonymous
Voisiko toistuvaislaskutuksen asiakkaat valita asiakasryhmittäin olevasta luettelosta?
10-10-2017 10:19 am tekijä Lasse Kosonen
Moi Teemu,
ei tarvitse hoitaa manuaalisesti vaan käyttäjät voivat siirtää tiedot automaattisesti. Tässä vaiheessa en osaa tarkempaa kuvausta kertoa, mutta on mietitty juuri sen takia, että manuaalisessa siirrossa voi olla todella iso homma joidenkin yritysten kohdalla.
-lasse
09-10-2017 2:43 pm tekijä Anonymous
Mitenkäs nykyiset toistuvaislaskutuksen tiedot, siirtyvätko ne automaattisesti uuteen sopimuslaskutukseen vai pitääko asia hoitaa manuaalisesti?
09-10-2017 1:52 pm tekijä Lasse Kosonen
Moi Teemu,
tällä hetkellä sopimuslaskutus on tosiaan CRM:n ominaisuus, mutta myyntiosion uudistuksessa sopimuslaskutus tuodaan osaksi myyntireskontraa, jolloin se siis korvaa nykyisen toistuvaislaskutuksen. Tavoite on, että muutos tulisi vuoden vaihteessa, mutta aikataulu ei ole vielä täysin tarkka, koska projekti on vasta aloitettu.
-lasse
09-10-2017 1:07 pm tekijä Anonymous
Vai tällaista "kehitystä". Eikös tuo sopimuslaskutus ole CRM:n alla, eli tässä pakotetaan asiakkaita ottamaan uusia maksullisia toimintoja käyttöön, saadakseen toimivia palveluita. Ei terve taas tätä teidän logiikkaa. Vai tuleeko sopimuslaskutus kaikille myyntireskontran käyttäjille avoimeksi palveluksi? Epäilen tätä.
09-10-2017 11:40 am tekijä Anonymous
rane.olsen kirjoitti 9.10.2017 09:49:
VISMA SOLUTIONS COMMUNITY
RE: TOISTUVAISLASKUTUKSEN ASIAKASVALINTA
reply from Rane Olsen in Netvisor - View the full discussion
09-10-2017 9:48 am tekijä Rane Olsen
Moi Heikki,
Toistuvaislaskutusta ei enää toimintona kehitetä, sen korvaavaksi toiminnoksi on tullut Sopimuslaskutus, jossa asiakkaitten lisääminen on huomattavasti helpompaa kuin tuossa vanhassa toiminnossa. Sopimuslaskutuksesta löytyy lisää tietoa täältä:
Lasse Kosonen
02-11-2017 4:02 pm tekijä Lasse Kosonen
Hei,
nyt Jani julkaisi vähän enemmän tietoa tästä mainitusta uudistuksesta, jossa sopimuslaskutus korvaa toistuvaislaskutuksen. Hänen blogitekstiinsä voi lisäillä kysymyksiä ja kommentteja uudistuksesta.