28-12-2017 12:11 pm tekijä Anonymous (Päivitetty 03-01-2018 tekijä Anonymous)
Palvelulaskutuksessa ei tällä hetkellä pääse vaihtamaan asiakasta. Tämä asia olisi hyvä korjata.
Asiakkaan vaihto löytyy kyllä tehtävän muokkaus välilehdeltä, mutta se ominaisuus ei toimi. Asiakas ei suostu vaihtumaan tallennuksen jälkeen.
02-01-2018 6:24 pm tekijä Markus Anttonen
Moi Joel
Palvelulaskutus laskuttaa tehtävän liittyviä kulurivejä. CRM tehtävälle voi vaihtaa asiakkaan tehtävän muokkausvälilehden kautta vaihtamalla asiakkaan ja sen jälkeen tallentamalla. Suoraan palvelulaskutus näkymässä ei voi vaihtaa asiakasta. Mutten saanut toistettua ongelmaa, ettei asiakas vaihdu.
Alla esimerkki asiakkaan vaihdosta.
vaihdetaan asikas esim. arvoon ABC ja painetaan tallenna -painiketta.
Asiakas tallentuu tehtävälle. Tämä ei kuitenkaan vaihda asiakasta jo muodostetuille laskuille, jos tehtävän kautta on jo laskutettu jotain. Mutta asiakkuus vaihtuu niille kuluriveille, joita ei ole vielä laskutettu.
03-01-2018 8:13 am tekijä Anonymous
Tuo on juuri se ominaisuus, joka ei toimi. Asiakas ei suostu vaihtumaan.
Anonymous
28-12-2017 12:12 pm tekijä Anonymous
Tuo hakukenttä (jossa on suurennuslasi) on muutenkin buginen muissakin lomakkeissa. Kursori tahtoo hypätä siihen takaisin, vaikka on siirtynyt jo eteen päin muihin asiakkaan tietoihin.