12-06-2017 1:27 pm tekijä Anonymous
Moikka,
Mikähän mättää kun olen saanut tänään tälläiset vastauksen kun kirjaudun katso-tunnisteella jotta voisin lähettää vero ilmoitukset eteenpäin?
Omaveroon kyllä pääsen kirjautumaan ei ongelmia.
Pitääkö mun sitä kautta kenties lähettää tänään ilmoitukset jos ei Netvisorista pääse?
Tuskin vika on verottajan päässä mun tunnuksissa jos kerta Omaverotoimii.
T. Janika
13-06-2017 9:48 am tekijä Anonymous
Samaa ongelmaa on ollut Netvisorissa tänään pitkin aamua.
Kollegalla on tosin ollut ongelmia myös omaveroon pääsemisessä Katso-tunnisteella, joten vika voi olla hyvinkin myös verottajan päässä.
11-01-2018 11:28 am tekijä Anonymous
Tänään oli sama ongelma vaihdettuani Katso-salasanaa vahvemmaksi. Kirjautuminen toimii hyvin tunnistus.fi:n oman portaalin kautta (jota mm. verottaja käyttää), mutta Netvisorissa tuli virheilmoitus.
Syyksi paljastui liian vahva salasana - kun tein generaattorilla uuden, joka ei sisältänyt symboleita ja oli lyhyempi, tämä toimi myös Netvisorissa.
Tämä on nähdäkseni tietoturvakysymys, joten Netvisorin päässä pitäisi tarkistaa, onko järjestelmässä rajoitteita noiden salasanojen osalta. Vaihtoehtoisesti muuttakaa rajapintaa siten, että tunnistautuminen tapahtuu Katsossa, ei Netvisorissa.
Nelli Väätänen
Visma ✓
12-06-2017 4:18 pm tekijä Nelli Väätänen
Hei Janika,
Kiitos yhteydenotostanne.
Tiedossamme ei ole, että Katso-kirjautumisessa olisi ollut yleisiä ongelmia Netvisorissa.
Kyseessä on mahdollisesti ollut tilapäinen häiriö.