Aloita uusi aihe
N

Nelli Väätänen

Katso-tunnukset ei toimi Netvisorissa

12-06-2017 1:27 pm tekijä Anonymous (Päivitetty 11-01-2018 tekijä Anonymous)

Hei Janika,

Kiitos yhteydenotostanne.

Tiedossamme ei ole, että Katso-kirjautumisessa olisi ollut yleisiä ongelmia Netvisorissa.

Kyseessä on mahdollisesti ollut tilapäinen häiriö.


A

Anonymous

13-06-2017 9:48 am tekijä Anonymous

Samaa ongelmaa on ollut Netvisorissa tänään pitkin aamua.

Kollegalla on tosin ollut ongelmia myös omaveroon pääsemisessä Katso-tunnisteella, joten vika voi olla hyvinkin myös verottajan päässä.

A

Anonymous

11-01-2018 11:28 am tekijä Anonymous

Tänään oli sama ongelma vaihdettuani Katso-salasanaa vahvemmaksi. Kirjautuminen toimii hyvin tunnistus.fi:n oman portaalin kautta (jota mm. verottaja käyttää), mutta Netvisorissa tuli virheilmoitus.

Syyksi paljastui liian vahva salasana - kun tein generaattorilla uuden, joka ei sisältänyt symboleita ja oli lyhyempi, tämä toimi myös Netvisorissa.

Tämä on nähdäkseni tietoturvakysymys, joten Netvisorin päässä pitäisi tarkistaa, onko järjestelmässä rajoitteita noiden salasanojen osalta. Vaihtoehtoisesti muuttakaa rajapintaa siten, että tunnistautuminen tapahtuu Katsossa, ei Netvisorissa.

A

Anonymous

12-11-2021 7:34 pm tekijä Anonymous

Moikka,

Mikähän mättää kun olen saanut tänään tälläiset vastauksen kun kirjaudun katso-tunnisteella jotta voisin lähettää vero ilmoitukset eteenpäin?

Omaveroon kyllä pääsen kirjautumaan ei ongelmia.

Pitääkö mun sitä kautta kenties lähettää tänään ilmoitukset jos ei Netvisorista pääse?

Tuskin vika on verottajan päässä mun tunnuksissa jos kerta Omaverotoimii.

T. Janika

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin