Aloita uusi aihe
A

Anonymous

Verotilimaksut ja palkan veloitus, ei automaattikirjauksia?

13-09-2019 11:47 am tekijä Anonymous (Päivitetty 09-10-2019 tekijä Anonymous)

Miksi tänään ei ole valmiina verotilimaksujen ja palkanmaksujen automaattikirjauksia? 


A

Anonymous

16-09-2019 8:56 am tekijä Anonymous

Sitä harmittelen täällä minäkin. Liian usein sattuu palkkojen kohdalla tämä. Nyt sitten tuo veromaksu näkyy edelleen siellä maksupalvelussa, vaikka on kyllä veloitettu tililtä. Miten sen saa edes pois sieltä? Vai tuleeko näistä vielä automaattisesti kirjaukset ja häipyy sitten? Luultavasti ei tule. Ainakaan ennen ei ole palkoista tullut, kun näin on käynyt. Kehoitettu kiltisti vaan kirjaamaan käsin, mistä ei sitten tule tositteeseen lähdelinkkiä sinne palkanlaskentaan.

A

Anonymous

17-09-2019 8:20 am tekijä Anonymous

Liittyyköhän tämä nyt jotenkin noihin viikkopäivityksiin?  Nyt 12.9.2019 oli tullut viikkopäivitys ja automaattikirjaukset sekoaa ja edellisellä sekoamiskerralla 14.3.2019 oli myös tullut viikkopäivitys. Kummallinen yhteensattuma vaan. 

Saitko Kristiina01 jo jotain vastausta tukipyyntöön? Olisi vaan kiva tietää, miten saan tuon verotilimaksun pois sieltä maksupalvelussa-osiosta.

A

Anonymous

05-10-2019 9:21 am tekijä Anonymous

Jälleen on Op:n osalta sama ongelma kuin aiemminkin eli palkkojen veloituksista ei ole 3.10. muodostunut automaattikirjauksia! Ihmettelen kovasti, miksi tästä(kin) häiriötilanteesta meidän käyttäjien täytyy ilmoittaa, miksi Netvisorilla ei näitä huomata? Pitääkö palkkojen veloitukset nyt sitten kaikki kirjata käsin TAAS vai miten toimitaan?

Vilppu Paananen

18-09-2019 12:08 pm tekijä Vilppu Paananen

Hei,

 

vaikuttaisi siltä, että verotilisiirtojen tiliöitymisessä on häiriöitä, jotka kohdistuvat OP:n tileihin. Tutkimme asiaa parhaillaan - seuraattehan tilannetta tärkeistä tiedotteistamme.

Vilppu Paananen

09-10-2019 12:48 pm tekijä Vilppu Paananen

Hei,

 

pahoittelut puutteista automaattitiliöinnin toiminnassa. Selvitämme tilannetta parhaillaan. Jätättehän asiasta tukipyynnön osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com, jotta voimme myös huomioida yksittäiset tapaukset.

A

Anonymous

16-09-2019 3:12 pm tekijä Anonymous

Juuri näin, sama ongelma myös matkalaskujen automaattikirjauksissa tiliotteelle.  Olen jättänyt tukipyynnön - johon en ole saanut vielä vastausta, joten ongelma on todennäköisesti edelleen ratkaisematta!!

 

 

A

Anonymous

17-09-2019 9:04 am tekijä Anonymous

Sain eilen oheisen viestin tukipalvelusta:

"Tiliotteiden automaattitiliöinneissä on ilmennyt häiriöitä lähipäivinä. Tutkimme tilannetta ja pyrimme palaamaan asiaan mahdollisimman pian"

A

Anonymous

09-10-2019 12:01 pm tekijä Anonymous

Verotilimaksun poistosta pitää laittaa Netvisorin tukeen viesti. Tiedotteissa oli näin:  https://community.visma.com/t5/Tarkeat-tiedotteet/RATKAISTU-Verotilisiirtojen-kasittelyssa-hairio-OP-n-asiakkailla/ba-p/242939

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin