Aloita uusi aihe
A

Anonymous

ONGELMATILANTEISIIN EI SAA APUA

13-02-2019 4:04 pm tekijä Anonymous

On tämä kumma ohjelma tämä Netvisor kun tulee ongelmatilanne niin puhelinpalvelu on kiinni ja sähkpostit tavoittaa sitten joskus. Minä kun kuvittelin joskus että asiakkaat saavat palvelua mutta ei. Olisi paljon helpompi että voisi ongelmatilanteissa soittaa ja selvittää koko sotku, nyt lähetetään viestejä suuntaan ja toiseen ja tarkennetaan ja tarkennetaan missä vika kun koko homma selviäisi yhdellä puehlinsoitolla, nyt kyllä ärsyttää tämmöinen.


R

Rane Olsen

13-02-2019 4:16 pm tekijä Rane Olsen

Moi Tuula,

 

Jos asia liittyi veroilmoituksen lähettämiseen, niin käy testaamassa lähetystä nyt uudelleen.

A

Anonymous

14-02-2019 9:12 am tekijä Anonymous

Hei

Tänä aamuna lähetys onnistui.

Silti en saanut mitään vastausta mitä tapahtui. Tämä ongelma tuli siis veroilmoitusta lähetettäessä:

Tyhjä tieto, Yhteyshenkilön sähköpostiosoite (SMTP, JHS130-muoto) puuttuu

Millään lomakkeella ei löytynyt kohtaa mihin sähköpostiosoite olisi pitänyt laittaa. Oliko ohjelmassa virhe, eikö lähetyksiä ollut testattu, tuleeko vika kaikkien yritysten kanssa eteen vai mikä on?

R

Rane Olsen

14-02-2019 11:00 am tekijä Rane Olsen

Moi Tuula,

 

Sähköpostiosoite haetaan näissä tilanteissa sinun omista käyttäjätiedoista, missä on kaksi kenttää, missä spostiosoite voi olla, kävin vain tallentamassa tietosi uudelleen ja spostiosoite tuli näkyviin yrityksen käyttäjälistaukseen. Aluksi sitä ei siellä näkynyt, joten siinä kävi heti selväksi mistä lähetysvirhe johtuu ja tiesin mitä asiaa testata. Vastaan tarkemmin tiketin kautta vielä.

A

Anonymous

15-02-2019 3:08 pm tekijä Anonymous

Onko tämä ongelma nyt edessä muillekin käyttäjille? Vai korjataanko Netvisorin toimesta kaikille käyttäjille sähköpostit oikeaan kenttään?

A

Anonymous

15-02-2019 3:17 pm tekijä Anonymous

Hei Kati

Jos oikein ymmärsin niin silloin jos veroilmoituksen lähetyksessä tulee tämä virheilmoitus:

Tyhjä tieto, Yhteyshenkilön sähköpostiosoite (SMTP, JHS130-muoto) puuttuu.

Silloin pitää käydä oma sähköpostiosoite tallentamassa sieltä oman nimen alta kohdasta omat perusasetukset, ja vaikka se on oikein molemmissa kentissä niin silti painaa tallenna painiketta. Ja jos yhdeltä asiakkaaltasi tämän olet korjannut se pitää vissiin korjata myös muilta, ehkä, en ole ihan varma.

Jotenkin liittyy siihen GDPR soppaan tuo ongelma.

A

Anonymous

15-02-2019 3:29 pm tekijä Anonymous

Okei! Kiitos tiedosta, osaan täällä toimistolla muita infota jos tulee ongelmia.

R

Rane Olsen

15-02-2019 3:32 pm tekijä Rane Olsen

Moi,

 

Periaatteessa pitäisi riittää, että virheen sattuessa tiedot tallentaa kerran uudelleen. Tämän ongelman juurisyytä tutkitaan ja epäilen että meidän sovellusvalvonnan tiimi ajaa tarvittaessa päivityksiä taustalla tietokantaan, jolloin suurin osa käyttäjistä ei koskaan edes huomaa tällaista ongelmaa päivittäisessä käytössään.

A

Anonymous

18-02-2019 4:54 pm tekijä Anonymous

Tuula, olisin vastannut samaa, kuin Rane. Sinun sähköpostiosoite puuttui Oliko näin?
R

Rane Olsen

18-02-2019 5:04 pm tekijä Rane Olsen

Tässä oli valitettavasti ihan meidän bugista kyse. Sähköpostiosoite näkyi, mutta se ei ollut tallentuneena tietokantaan oikeaan paikkaan. Tilanne korjaantui kun tiedot tallensi uudelleen.

A

Anonymous

19-02-2019 7:20 am tekijä Anonymous

@Jukka Salminen, sähköposti ei puuttunut, siellä pitivain käydä tallentamassa ne tiedot mitkä siellä jo olivat.

A

Anonymous

20-02-2019 10:15 am tekijä Anonymous

Ranelle: Näin kyllä arvelinkin, että mail osoite on ollut paikallaan. Kukapa sen olisi arvannut, että tästä aukeaa. Kiitos
Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin