Miten saadaan palkanlaskenta/tulorekisteri ymmärtämään että poissaolotietoja halutaan ilmoittaa myös oletusjakson ulkopuolelta? Tilanne on siis se, että 15.2. maksetaan helmikuun palkat ja pääosa poissaolotiedoista koskee tammikuuta, joten olen valinnut oletuspoissaolojaksoksi edellisen jakson. Kuitenkin esimerkiksi lomat tai pidemmät sairaslomat ovat jo palkanmaksuhetkellä tiedossa helmikuultakin - miten nämä voidaan käsitellä ja ilmoittaa oikein? Nyt saan aina aikaiseksi vain punaista herjaa palkkatietoilmoituksen esikatseluun...
Anonymous
12-11-2021 7:40 pm tekijä Anonymous
Miten saadaan palkanlaskenta/tulorekisteri ymmärtämään että poissaolotietoja halutaan ilmoittaa myös oletusjakson ulkopuolelta? Tilanne on siis se, että 15.2. maksetaan helmikuun palkat ja pääosa poissaolotiedoista koskee tammikuuta, joten olen valinnut oletuspoissaolojaksoksi edellisen jakson. Kuitenkin esimerkiksi lomat tai pidemmät sairaslomat ovat jo palkanmaksuhetkellä tiedossa helmikuultakin - miten nämä voidaan käsitellä ja ilmoittaa oikein? Nyt saan aina aikaiseksi vain punaista herjaa palkkatietoilmoituksen esikatseluun...