Aloita uusi aihe
A

Anonymous

Myyntilaskun uudelleenlähetys

06-02-2020 8:08 am tekijä Anonymous

Asiakkaalle lähtenyt verkkolasku hylkääntyi virheellisen verkkolaskutusosoitteen johdosta. Verkkolaskutustieto on nyt asiakasrekisteriin korjattu, mitenkäs lähetän kyseisen laskun uudestaan?

 

En äkkiseltään vastausta löytänyt, aamukaffi ei varmaan ole vielä vaikuttanut ja ihan nyt kuulkaa ensimmäistä kertaa rohkenin tänne foorumille naputella ��

JK


A

Anonymous

06-02-2020 10:10 am tekijä Anonymous

Laskun numeron edessä on laatikko johon laitat ruksin. Ruksi aktivoi sivun alareunassa olevan vihreän napin jossa lukee "käsittele laskut". Siitä kun painaa niin pääsee lähettämään laskua uudestaan. Jos herjaa lähetysnäkymässä että asiakkaalla on virheelliset osoitetiedot, niin siellä on muistaakseni nappi jossa lukee "päivitä osoitetiedot..." tai jotain sinne päin ��

 

R

Rane Olsen

06-02-2020 10:13 am tekijä Rane Olsen

Juuri kuten Kati jo kirjoitti. Tässä vielä havainnekuva tuosta Avoimet myyntilaskut -näkymästä, rasti ruutuun ja sitten napista eteenpäin.

2020-02-06_10-10-45.png

A

Anonymous

06-02-2020 12:19 pm tekijä Anonymous

Kiitos ��

A

Anonymous

02-10-2020 1:29 pm tekijä Anonymous

Hei, miten tämä tehdään Visma Sovelluksen puolelta. Siellä ei ole tuollaisia valintoja käytössä. 

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin