23-09-2015 10:21 am tekijä Anonymous (Päivitetty 23-09-2015 tekijä Laura Sainio)
Hei Tita!
1. Kirjautumisongelman selvittämiseksi kaipaan hiukan lisätietoja
a)Mitä tunnistautumistapaa käytät kirjautuessasi ja mitä kautta saavut Netvisorin kirjautumissivulle: onko kirjautumissivu esimerkiksi selaimen kirjanmerkeissä vai siirrytkö kirjautumiseen Netvisorin kotisivuilta www.netvisor.fi
b) mitä Internet-selainta käytät? Toistuuko tuo tuplakirjautumisongelma mikäli vaihdat selainta?
c) mitä kirjautumisessa tarkalleen ottaen tapahtuu, kun ohjelma vaatii toista kirjautumista? Saatko jonkin virheilmoituksen? Jos, niin millaisen?
2. Laskun tulostus:
Alla muutama neuvo, joka voisi auttaa tulostusongelman ratkaisussa. Mikäli näillä ei ongelma ratkea, niin ilmoitathan siitä tähän viestiketjuun vastaamalla: laitan sitten sinulle tarkentavia kysymyksiä tuota kyseistä laskua koskien yksityisesti.
a) näkyykö sinulle myyntireskontrassa laskujen valintaruudut ja painikkeet, ks kuva:
b) löytyykö laskulta linkki "vie tulostus/lähetysprosessiin"
c) löytyykö lasku laskuluettelon kautta? Esimerkissäni haen laskua numerolla mutta voit hakea myös muilla hakuehdoilla. Oletuksena "Tila"-valinta on avoin, joten hakua laajentaaksesi kannattaa "kadonnutta" laskua etsiessä vaihtaa tilaksi kuvassa näkyvä "mikä tahansa"
Laskuluettelon kautta laskun voi joko lähettää sähköisiä kanavia pitkin tai tulostaa paikallisesti: tarkentavat valinnat löytyvät vihreän painikkeen pientä valkoista nuolta klikkaamalla:
Anonymous
12-11-2021 7:59 pm tekijä Anonymous
Ohjelmaan ei pääse kirjautumaan kerralla vaan vaatii koko ajan 2 kirjautumista. Tekemääni laskua en pääse tulostamaan- tulostusvaihtoehtoa ei saa millään konstilla. Lasku löytyy kyllä lähettämättömistä - mutta ei päästä tulostukseen. Kollegan koneella kirjautuminen 1 kertaa onnistui mutta laskua ei näkynyt ensin lainkaan. Kirjautui uudelleen niin johan lasku taas näkyi. Mikä on vialla ja miten tulee toimia?