02-02-2018 9:58 am tekijä Anonymous
Hei, miksi en pysty enää tekemään alv-ohitusta kauemmas kuin 1kk?
tilikausi on kyllä auki kauemmas. tämä ongelma tuli kun tilikauden lukitus-näkymä muuttui tällä viikolla.
02-02-2018 1:24 pm tekijä Anonymous
no eihän se olekaan päätetty? ks ne kuvat tuossa viestissä. siinä näkyy että se ihan ihka ensimmäinen on avoin, mutta ei aktiivinen?
terveisin,
Liina Kuittinen
liina.kuittinen@homeros.fi
Homeros Oy
050-4097366, 010-4232970
02-02-2018 10:41 am tekijä Anonymous
Moi,
ei kyllä pidä paikkaansa. tilikausi täytyy olla merkitty aktiiviseksi että sille kaudelle pystyy ohittamaan.
tämmöinen valikko on avoinna kun tilanne tilikausissa on näin:
minun pitää nyt siis tilintarkastajan ohjeistuksien mukaan korjata edellisen toimiston toisaalla tekemä tilinpäätös mikä on vain siirretty kausisaldoina meille. niin kauan
kuin tuo 2015-2016 kausi ei ole valittuna ’aktiiviseksi’ ei anna ohittaa sinne.
terveisin,
Liina Kuittinen
liina.kuittinen@homeros.fi
Homeros Oy
050-4097366, 010-4232970
www.homeros.fi<http://www.homeros.fi/>
P Säästä metsää. Älä tulosta turhaan.
Tämä viesti on luottamuksellinen ja se on tarkoitettu ainoastaan lähettäjän tarkoittaman vastaanottajan käyttöön. Viesti voi sisältää salassa pidettävää tietoa ja sen luvaton käyttö, jakelu ja kopiointi on kielletty. Mikäli ette ole lähettäjän tarkoittama vastaanottaja, pyydämme Teitä ilmoittamaan siitä lähettäjälle sekä tuhoamaan viestin välittömästi.
This message is confidential and for the use of the intended recipient only.
It may contain privileged information and any unauthorized use, distribution or copying of this message is prohibited. If You have received this message in error, please notify the sender and destroy the message immediately.
02-02-2018 10:03 am tekijä Anonymous
okei, taisinkin löytää jo. ko tilikausi pitää avoimuuden LISÄKSI nyt valita aktiiviseksi...
Anonymous
02-02-2018 1:46 pm tekijä Anonymous
Moikka,
juuri näin oli tilanne että en saanut ohitettua kaudelle 10/2016 vaikka sinne nimenomaan vaadittiin korjauksia ja tilikausi oli auki muttei aktiivinen.
eli erillinen tukipyyntö siis. ok teen sen.
tämä toimi viime viikolla/ alkuviikosta vielä, mutta nyt heti kun päivittyi niin törmäsin tähän.
terveisin,
Liina Kuittinen
liina.kuittinen@homeros.fi
Homeros Oy
050-4097366, 010-4232970
www.homeros.fi<http://www.homeros.fi/>