23-11-2015 11:41 am tekijä Anonymous
Hei!
Myyjämme ovat suhteellisen sekaisin asiakastiedoista Netvisorissa, sillä uutta asiakasta luodessa annettujen kenttien logiikka on jokseenkin erilainen kuin jo luodun asiakkaan perustiedoissa.
Olisiko näitä mahdollista yhtenäistää? Termistö ja jaottelu eivät ole kovin selkeitä.
Olemme ohjeistaneet, että uutta asiakasta luodessa täytettäisiin asiakkaalle jo mahdollisimman paljon tietoja. Uuden asiakkaan lomake on kuitenkin kohtuusekava:
Asiakkaan yleisnäkymässä tiedot on jaoteltu seuraavasti, huom. termistö:
Asiakkaan perustietojen muokkauksessa tiedot on taas esitelty eri järjestyksessä ja eri logiikalla:
Olisiko näihin mahdollista saada vastaavat kentät ja vastaava logiikka kaikkiin kolmeen?
On erittäin vaikeaa yrittää ohjeistaa kaikkia toimimaan samalla tavoin, kun täyttölogiikka vaihtelee lomakkeiden välillä.
Kuitenkin asiakkaan yhteystietojen oikeellisuus ja ajantasaisuus on yksi avaintekijä laskutuksellisesti.
Ystävällisin terveisin,
Kati Tuominen, asiantuntija, Chementors Oy
26-11-2015 9:55 am tekijä Anonymous
Heippa Rane!
Lisäsin viestin tuoteideointiin. Kiitos kommentista!
T: Kati
Visma ✓
26-11-2015 10:01 am tekijä Teemu Luukkonen
Moro Kati,
Kiitos ideasta! Lisätään tähän keskusteluun vielä linkki itse ideaan, jolloin idea löytyy helposti myös tätä kautta: Asiakastietolomakkeet linjaan
Rane Olsen
Visma ✓
25-11-2015 8:51 am tekijä Rane Olsen
Moi Kati,
Tässä on myös aivan selkeästi kehitystoiveen ainekset, eli lisäisitkö tämän tuonne tuoteideoinnin puolelle: Netvisor-tuoteideointi
Muut käyttäjät voivat ottaa kantaa ehdotukseen ja äänestää sitä, mikäli kokevat sen tärkeäksi.