01-11-2017 12:27 pm tekijä Anonymous
Hei,
Netvisor ilmoittaa kohdassa "Netvisor - Severa liittymän tietojen tuonti": Myyntilaskujen siirrossa on havaittu ongelma, joka voi aiheuttaa tuplalaskujen muodostumisen Netvisorin viikkopäivityksen yhteydessä torstaisin klo: 14.30 -16.30
Onko virhe ollut jo pitkään eli pitääkö meidän käydä kuinka pitkästi historiasta laskuja läpi että onko siellä tuplalaskuja? Vai mitä toimenpiteitä tämä aiheuttaa?
t. Maria
Tapio Naumanen
Visma ✓
02-11-2017 4:37 pm tekijä Tapio Naumanen
Hei Maria,
Kiitos viestistäsi!
Ongelma havaitiin syyskuun loppupuolella. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki laskut tuplaantuisivat vaan saattaa esiintyä torstaisin, kun tuolla aikavälillä siirretään laskuja.
Ongelmaa ollaan parhaillaan korjaamassa ja kun ongelma on korjattu, poistetaan kyseinen ilmoitus myyntilaskujen siirtonäkymästä.
Kuittaan vielä erikseen tähän ketjuun kun ongelma on korjattu.
Mukavaa loppuviikkoa!
Ystävällisin terveisin
Tapio Naumanen