31-07-2017 3:15 pm tekijä Anonymous (Päivitetty 03-08-2017 tekijä Anonymous)
Hei Tuula,
kiitos viestistäsi!
Suosittelen kokeilemaan selaimen välimuistin tyhjennystä, sulkemaan selaimen yritysten välissä ja/tai kokeilemaan toista selainta.
Meillä ei ole tiedossa syytä, joka olisi aiheuttanut hitautta eilen. Ilman tarkempia tietoja tätä ongelmaa on mahdotonta selvittää. Mikäli ongelma jatkuu, suosittelen ottamaan yhteyttä asiakastukeemme. Kerrothan samalla missä yrityksessä ongelma toistuu, mihin aikaan ja mitä tarkalleen oltiin tekemässä.
Aurinkoista loppuviikkoa!
Anonymous
12-11-2021 8:08 pm tekijä Anonymous
Onkohan vika omassa koneessani vai Netvisorissa mutta tositteen tallennus on tosi hidasta kun tekeminen on jotenkin tökkivää, luvut eivät siis tallennu heti vaan jotenkin sykähdyksittäin, tosi hidasta tallentaa tositteita kun joka kenttä on töksähtelevä. Ostolaskujen tallennus kuitenkin toimi ihan normaalisti.