07-02-2017 1:25 pm tekijä Anonymous
Koska tähän pitäisi tulla parannusta?
27-02-2017 12:29 pm tekijä Rane Olsen
Moi Taru,
Hyytymisen osalta on suhteellisen vaikea sanoa suoraa vastausta, mistä mikäkin tilanne johtuu. Pitkän aikavälin seurannalla palvelimien suorituskyky ja sivujen latausten vasteajat ovat täysin normaalit, mutta ajoittaisia ns. ruuhkahuippuja toki välillä tulee. Pilvipalvelun käyttämisessä kyse ei ole yksistään palvelimien suorituskyvystä, vaan käyttökokemukseen vaikuttaa koko ketju, mitä asiaan liittyy (nettiyhteys, työpaikan IT-infra, oma tietokone, selain, selaimen välimuisti jne.).
28-02-2017 1:42 pm tekijä Anonymous
Jep
Tänään latautumiset kestänyt kymmeniä sekunteja. Nettiyhteys mitattu 58 Mbps, joten siitä se ei ainakaan johdu.
01-03-2017 12:44 pm tekijä Anonymous
Moi, tänään menee hermo jälleen. Pallot vain pyörivät ja töistä ei tule mitään. Kevään kiireisin aika ja takkuava ohjelmisto. Ei kauhean hyvä yhdistelmä
01-03-2017 3:21 pm tekijä Rane Olsen
Moi Minna,
Tätä asiaa tutkitaan parhaillaan, ongelma on saatu paikallistettua viime kuussa lisätyille palvelimille.
02-03-2017 9:06 am tekijä Anonymous
Tuntuu, että Netvisor hyytyy koko ajaan enemmän. Työnteko tällä hetkellä on todella ikävää, kun joka näppäyksen jälkeen kello pyörii.
Ja kyse ei varmasti ole meidän yhteyksistä!
Tähän pitää saada parannus todella pikaisesti!
02-03-2017 9:54 am tekijä Anonymous
Meillä Netvisor on toiminut jo muutaman päivän hyvin, enää vain harvoin hakee pidempään. Ilmeisesti ollaan eri palvelimilla ja osa toimii ja osa ei. Pitkään täällä oli todella rasittavaa hyytymistä!:smileyangry: Toivottavasti pysyy jatkossa poissa!
02-03-2017 10:16 am tekijä Anonymous
Toivottavasti me pääsemme samalle palvelimelle teidän kanssa :smileylaugh:
14-03-2017 8:55 am tekijä Lasse Kosonen
Hei Kirsi,
kuten Ranekin aiemmin jo totesi, niin viimeisin meillä huomattu vika oli tuolloin 1.-2.3. Se johtui uusista palvelumista ja saatiin korjattua. Nyt meidän päässä ei ainakaan ole huomattu suurempia ongelmia.
Asia on joka tapauksessa sellainen, että emme ota sitä kevyesti vaan teemme kaikki minkä pystymme jotta hidastelua ei enää esiintyisi ollenkaan. Toivottavasti teilläkin palvelu toimii jo nopeammin!
23-03-2017 1:05 pm tekijä Anonymous
Johan muuttui Netvisor taas hitaaksi, ei tee muuta kuin pyörittää.
23-03-2017 1:25 pm tekijä Anonymous
Hermo meni eilen, Netvisor ei puolen päivän aikoihin päästänyt asiakkaideni tietoihin olleenkaan... ilmoitti vaan ettei ole käyttöoikeuksia... korjaantui n. 15 min totaalisen tiltin jälkeen. Toivottavasti näitä ei tule enää!
03-04-2017 10:22 am tekijä Anonymous
Mikä on tilanne uusien palvelimien osalta? Lasse Kosonen näyttäisi 13.1.17 on kirjoittaneen seuraavaa: "Mikäli kaikki menee ilman suuria ongelmia, oletus aikataulusta tällä hetkellä on, että tämän kuun aikana uudet palvelimet ovat linjoilla ja kuormitus pienenee, jolloin palvelu nopeutuu jälleen".
Ainakin tänään hitautta on ollut taas huomattavasti.
03-04-2017 12:39 pm tekijä Anonymous
Tämä on kyllä aivan käsittämätöntä taas !! Pallot vaan pyörii...
Nyt kyllä kiroaisin jos osaisin
19-04-2017 12:36 pm tekijä Anonymous
Tänään on Netvisor ollut erityisen hidas, välillä meni jumiin kokonaan, onneksi uudelleen käynnistys auttoi.
20-04-2017 10:31 am tekijä Rane Olsen
Moi Tuula,
Mikäli selaimen ja/tai tietokoneen uudelleenkäynnistys auttaa, niin ongelma ei silloin ole ollut palvelimilla, vaan paikallinen. Poikkeuksena on tilanne, missä tietty palvelin on ruuhkautunut ja uudelleenkirjautumisessa käyttäjä ohjautuu toiselle palvelimelle, niin silloin jumittamisen ongelma on toki ollut palvelimella. Käyttäjän on kuitenkin käytännössä mahdoton erottaa näitä kahta tilannetta toisistaan.
Anonymous
27-02-2017 10:38 am tekijä Anonymous
Rane,
Milloin tähän "hyytymiseen" on tulossa korjausta/helpotusta? Näin pahat hyytymiset karkottaa vielä Netvisorin käyttäjät muihin ohjelmiin