Uuden integraation toteuttamisessa on monia huomioitavia asioita, sillä Netvisorin laaja ohjelmistorajapinta tarjoaa monipuolisia mahdollisuuksia integraatioiden toteuttamiseen ja räätälöimiseen. Uuden integraation määrittelemistä helpottamaan olemme julkaisseet ohjesivuillemme uuden best practices -osion, josta löytyy avattuna tärkeimpiä huomioitavia asioita erilaisissa integraatiototeutuksissa. Ohjeita voi käyttää apuna keskusteluissa integraatiota rakentavan ohjelmistokumppanin kanssa.
Tällä hetkellä Best practices ohjeet löytyvät seuraaviin aihealueisiin:
Myyntilaskuintegraation parhaat käytänteet. Ohje sopii tilanteisiin, joissa myyntilaskut halutaan tuoda Netvisorin myyntireskontraan reskontraseurantaa varten.
HRM-integraatioiden resurssit ja niiden käyttötarkoitus. Ohje auttaa valitsemaan oikean rajapintaresurssin hrm-integraation toteutukseen riippuen siitä, mitä tietoja halutaan siirtää, ja mihin palkanlaskennan vaiheeseen tietoja on tarkoitus tuoda.
Työaikaintegraation parhaat käytänteet. Ohje sopii työaikaintegraation suunnitteluun, kun Netvisorin työajanseurantaan halutaan tuoda tuntimerkintöjä tai esimerkiksi poissaoloja rajapinnan kautta.
Julkaisemme jatkossa myös lisää vastaavanlaisia ohjeita erilaisiin integraatioihin liittyen.