Start et nytt emne
A

Anonymous

Tilinpäätöksen tila ei päivity allekirjoituksen jälkeen

29-05-2020 2:41 pm tekijä Anonymous

Hei, 

onko jotain häiriötä tilinpäätöksen allekirjoitusten päivityksessä tilikausiarkistoon? Hallituksen jäsen allekirjoittanut tänään klo 10:37 ja hänen osalta vielä klo 14:41 tieto että "kutsu odottaa avaamista"?

Edit. tein tukipyynnön, selviää varmaan nopeammin sillä

A

Anonymous

29-05-2020 4:07 pm tekijä Anonymous

Häikkää näyttää tosiaan olevan. Itselläni on tuossa listassa esimerkiksi sellainen, jossa toisella lukee kutsu lähetetty ja toisella kutsu odottaa avaamista. Kumpikin on jo allekirjoittanut (toinen olen minä itse, se jolla lukee kutsu odottaa avaamista).

Toisessa tiedostossa lukee kaikilla allekirjoittajilla kutsu odottaa avaamista, vaikka osa on allekirjoittanut. 

Yhdessä, jossa vain yksi allekirjoittaja, lukee kutsu lähetetty vaikka hänkin on jo allekirjoittanut. 

A

Anonymous

29-05-2020 7:31 pm tekijä Anonymous

Rasittavaa, tukipyyntöä ei varmaan kukaan lue viikonlopun aikana. Asiakas on vähän hiilenä kun ei saa allekirjoitettua tilinpäätöstä Stean raportoinnin liitteeksi.

N

Niina Härkänen

01-06-2020 10:59 am tekijä Niina Härkänen

Hei,

Sähköisen allekirjoituksen tilan automaattisessa päivittymisessä on havaittu häiriö, tilanteesta tiedotetaan tarkemmin täällä: https://community.visma.com/t5/Tarkeat-tiedotteet/Hairio-sahkoisen-allekirjoituksen-tilan-paivittymisessa/ba-p/301903

Kutsun tilan päivittäminen onnistuu manuaalisesti meidän asiakaspalvelun toimesta, joten laitattehan tarvittaessa viestiä osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com

Pahoittelut tästä aiheutuneesta haitasta!

Logg inn eller Registrér publiser en kommentar