Start et nytt emne

Milla Hiltunen

*Ratkaistu* Telian tunnistautumis- ja allekirjoituspalveluissa on havaittu häiriö. Häiriön seurauksena osa käyttäjistä ei pysty tunnistautumaan verkkosivuille mobiilivarmenteella

15-06-2022 10:29 am tekijä Milla Hiltunen (Päivitetty 20-06-2022 tekijä Milla Hiltunen)

Telian tunnistautumis- ja allekirjoituspalveluissa on havaittu häiriö. Häiriön seurauksena osa käyttäjistä ei pysty tunnistautumaan verkkosivuille mobiilivarmenteella.

Korjaustoimet ovat käynnissä.


Häiriö alkoi: 15.6.2022 09:58
Arvioitu korjausaika: 15.6.2022 14:00


----------


Päivitys klo 11:35


Telian tunnistautumis- ja allekirjoituspalveluissa aiemmin havaittu häiriö on korjattu. Häiriön seurauksena osa käyttäjistä ei pystynyt tunnistautumaan verkkosivuille mobiilivarmenteella.

Häiriö johtui vikatilanteesta Telian tuotantoalustalla.



Häiriö alkoi: 15.6.2022 09:58

Palvelu palautui: 15.6.2022 10:52


S

Sari Helén

15-06-2022 10:38 am tekijä Sari Helén

No huppista. :(

S

Sirpa Riihimäki

17-06-2022 7:38 am tekijä Sirpa Riihimäki

Hei - no eilen ei ollut mitään ongelmia - ongelma on tänään, eli Netvisor mobiilisovellus appi ehdottaa kirjautumista VAIN pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella - tai sitten Netvisor mobiilia ????  eli ei ole edes vaihtoehtoa kirjautumiseen QR koodilla. Poistin appin ja latasin sen uudelleen mutta ei mitään vaikutusta. 

Milla Hiltunen

20-06-2022 2:24 pm tekijä Milla Hiltunen

Hei Sirpa! 


Netvisor mobiili vaatii vahvan tunnistautumisen ja tunnistautumisen voimassaololle asetettiin alun perin 6kk voimassaoloaika, jonka jälkeen käyttäjän pitää tunnistautua uudelleen. Tämä rajoitus poistetaan tarpeettomana lähitulevaisuudessa, ja sovelluksen tulevissa versioissa tunnistautumisen voimassaolo tulee perustumaan siihen, milloin sovellusta on viimeksi käytetty. Voit nyt tunnistautua vahvasti sisään ja sen jälkeen jatkaa mobiilin käyttöä normaalisti (kuten myös jatkossa QR-kirjautumista.) Mikäli ongelmia vielä ilmenee niin laitatko tästä meille suoraan tukipyynnön osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com.


Terveisin, Milla / Netvisor

Logg inn eller Registrér publiser en kommentar