Starta ett nytt ämne
S

Sonja Kukkula

*Ratkaistu* Asiakastiedot eivät siirry Netvisorin Severa-liittymässä

29-10-2018 1:08 pm tekijä Sonja Kukkula

Asiakastiedot eivät siirry Netvisorin Severa-liittymässä, mikäli yksikin asiakas on jäänyt virheeseen. Jos yksi asiakas on jäänyt virheeseen, kaikki tämän asiakkaan jälkeen luodut asiakkaat eivät siirry, ennen kuin virheeseen jääneen asiakkaan tiedot on korjattu.

 

Useimmiten virhe johtuu virheellisestä verkkolaskuoperaattoritunnuksesta. Operaattoritunnuksen tulee olla Netvisorin tukema operaattoritunnus, pelkkä operaattorin nimi ei kelpaa. Netvisorin tukemat verkkolaskuoperaattorit, sekä operaattoritunnukset löydät täältä: https://support.netvisor.fi/hc/fi/articles/201956217#verkkolaskuoperaattorit

 

Toinen usein tapahtuva virhe on väärän muotoinen sähköpostiosoite, jonka tulee olla oikean “muotoinen”, eli esimerkiksi: osoite@sähköposti.fi.


Näet mahdolliset virheet itse Netvisorin Severa-laajennoksen
siirtohistoria (Laajennokset>Severa>Siirtohistoria, vaatii KH-oikeudet).

  • Näet kaikki virheet valitsemalla kohtaan "Vastaus onnistui:" valinnan "Ei", virheet näkyvät punaisella taustalla ja virheen selite on rivin lopussa.
  • Valitsemalla "Kaikki" kohtaan "Vastaus onnistui:" näet sekä epäonnistuneet että onnistuneet siirrot.

 

Vaihtoehtoisesti voit olla yhteydessä asiantuntijoihimme lähettämällä tukipyynnön.

Päivitämme tätä tiedotetta kun saamme asiasta lisätietoja.

 

---------------

Päivitys 4.12: Ongelma on nyt korjattu. 

Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar