29-10-2018 1:08 pm tekijä Sonja Kukkula
Asiakastiedot eivät siirry Netvisorin Severa-liittymässä, mikäli yksikin asiakas on jäänyt virheeseen. Jos yksi asiakas on jäänyt virheeseen, kaikki tämän asiakkaan jälkeen luodut asiakkaat eivät siirry, ennen kuin virheeseen jääneen asiakkaan tiedot on korjattu.
Useimmiten virhe johtuu virheellisestä verkkolaskuoperaattoritunnuksesta. Operaattoritunnuksen tulee olla Netvisorin tukema operaattoritunnus, pelkkä operaattorin nimi ei kelpaa. Netvisorin tukemat verkkolaskuoperaattorit, sekä operaattoritunnukset löydät täältä: https://support.netvisor.fi/hc/fi/articles/201956217#verkkolaskuoperaattorit
Toinen usein tapahtuva virhe on väärän muotoinen sähköpostiosoite, jonka tulee olla oikean “muotoinen”, eli esimerkiksi: osoite@sähköposti.fi.
Näet mahdolliset virheet itse Netvisorin Severa-laajennoksen siirtohistoria (Laajennokset>Severa>Siirtohistoria, vaatii KH-oikeudet).
Vaihtoehtoisesti voit olla yhteydessä asiantuntijoihimme lähettämällä tukipyynnön.
Päivitämme tätä tiedotetta kun saamme asiasta lisätietoja.
---------------
Päivitys 4.12: Ongelma on nyt korjattu.