12-05-2020 3:20 pm tekijä Niina Härkänen
Me Netvisorin asiakaspalvelussa olemme valmistelleet tämän toivotun kanavan käyttöönottoa ja vihdoin ollaan siinä pisteessä, että chat on saatu käyttöön kaikille tilitoimistoille ja suora-asiakkaille. Chat ei ole käytössä tilitoimistojen asiakkailla.
Chatin kautta saat suoran yhteyden Netvisorin asiakaspalveluun nopeaa reagointia vaativissa asioissa. Kaikista chatin kautta jätetyistä viesteistä muodostuu tukipyyntö.
Chat palvelee arkisin klo 9:00-15:00 välisenä aikana. Aukioloaikojen ulkopuolella jätettyihin viesteihin palaamme sähköpostitse.
Chat avautuu Netvisorin sinisessä yläpalkissa olevan kuvakkeen kautta erilliseen ikkunaan. Netvisorin käyttöä voi jatkaa samaan aikaan kun viestittelet meidän kanssa.
Mikäli sinulla on kysyttävää chatin käytöstä, niin olethan yhteydessä sähköpostitse asiakaspalveluumme: tuki.netvisor@visma.com
Toivottavasti pidätte tästä uutuudesta yhtä paljon kuin mekin!
Terveisin,
Netvisorin asiakaspalvelu
Anonymous
01-12-2020 10:26 am tekijä Anonymous
Hei
Yrityksemme tekee intrastat imoituksia. Miten voin hyödyntää severaa tai netvisoria tässä?
Terveisin Saija