19-01-2016 12:29 pm tekijä Anonymous
Uutta ostolaskua luodessa ei pääse luomaan samalla uutta toimittajaa. Myyntipuolella se onnistuu.
Ikävää luoda uusi toimittaja valikkojen kautta kun se voisi tehdä uutta ostolaskua muodostettassa. Tämä olisi intuitiivinen tapa toimia.
Lisäksi olisi mahtavaa, jos toimittajaa ei tarvitsisi tallentaa systeemiin. On olemassa sellaisia toimittajia, jotka eivät enää ikinä toimita, joten heille voisi luoda tilapäistoimittajan statuksen tms.
Terveisin
Mikko
10-03-2016 2:33 pm tekijä Anonymous
Minä kannatan myös!
Nopeuttaisi kummasti paperisen ostolaskun tuontia netvisoriin, kun ei tarvitsisi ensin toimittajaa luoda!
04-11-2016 2:36 pm tekijä Anonymous
Samoin kannatan! Lisäksi toimittajalle tulisi voida luoda oletuskirjanpidontili heti perustamisen yhteydessä.
13-03-2017 12:27 pm tekijä Lasse Kosonen
Hei,
valitettavasti tällä hetkellä tämä ei mahdu meidän työlistalle. Kannatamme ja suosittelemme sähköistä laskutusta eli voisi pyytää toimittajaa lähettämään laskun joko verkkolaskuna tai skannauspalveluun. Tällöin järjestelmä luo automaattisesti uuden toimittajan sekä laskun kuvakin jää näkyviin Netvisoriin.
Anonymous
28-01-2016 1:27 pm tekijä Anonymous
Kannatan ensimmäistä ideaa, eli toimittaja pitäisi päästä luomaan uuden ostolaskun luomisen yhteydessä.