24-01-2016 11:44 pm tekijä Anonymous
Minulla on itselläni kahdessa yrityksessä KH-rooli, mutta en pääse kummassakaan yrityksessä muuttamaan tilintarkastajan muuttuneita tietoja, enkä myöskään pääse
omaa nimeäni klikkaamalla omiin tietoihini. Toisella yrityksellä pystyin lisäämään uuden käyttäjän, mutta tosiaan noita yhteystietoja ei pysty muuttamaan hänenkään
osaltaan, kun ohjelma ottaa jostain henkilön entisen s.postiosoitteen ja puh.numeron! Nämä yritykset ovat ns. suora-asiakkaita, niin johtuuko tuo siitä, että en pääse
"käsiksi"?
26-01-2016 9:22 pm tekijä Anonymous
Hei Rane!
Voikohan tätä sinun kautta sitten pyytää apuja vai pitääkö minun soittaa
tuonne helpdeskiin?!
Haluasin saada tämän asian kuntoon keskiviikkona! Nyt on siis kyse
käyttäjäoikeuksien hallinnasta ja kahden hoitamani
yrityksen tiimoilta pitäisi saada muutoksia tilintarkastajan
yhteystietoihin ja sitten lisättyä uusi käyttäjä yritykseenja jonka jo lisäsinkin (ja yhteystiedot pitäisi saada
muutettua)
mutta hän ei pääse netvisoriin eli jotain puuttuu tai olen väärään kohtaan
lisännyt käyttäjäksi.
Lisäksi haluttaisiin ottaa käyttöön helmikuun alusta
Controller eli budjetointi.
Tulipas tämä asia vähän sekavasti ilmaistua, mutta pääpiirteissään se menee
näin!
Neuvoista kiitollinen Marja
Visma ✓
27-01-2016 2:37 pm tekijä Rane Olsen
Moi Marja,
Muokkasin tuosta viestistäsi noita nimiä pois.
Lähetän sinulle kohta spostia, jatketaan asian käsittelyä tukitiketillä.
Tukeen voit tällaisissa tapauksissa joko soittaa, tai laittaa asiakaspalautetta, niitä käydään säännöllisesti läpi.
Rane Olsen
Visma ✓
26-01-2016 4:21 pm tekijä Rane Olsen
Moi Marja,
Netvisorin käyttäjien perustietoihin pääsee vain tunnuksen luonut henkilö, sekä käyttäjä itse. Jokainen käyttäjä voi muokata omia perustietojaan. Paina omaa nimeä ikkunan oikeasta yläkulmasta ja avaa sieltä linkki "Omat perustiedot".
Tietyissä tapauksissa voit tehdä muutospyynnön vaikka ihan asiakaspalautteen kautta, niin helpdesk tekee muutokset.