Starta ett nytt ämne
A

Anonymous

Käyttäjähallitsijanakaan en pääse muokkaamaan s.postiosoitetta/puhelinnumeroa!!

24-01-2016 11:44 pm tekijä Anonymous

Minulla on itselläni kahdessa yrityksessä KH-rooli, mutta en pääse kummassakaan yrityksessä muuttamaan tilintarkastajan muuttuneita tietoja, enkä myöskään pääse

omaa nimeäni klikkaamalla omiin tietoihini. Toisella yrityksellä pystyin lisäämään uuden käyttäjän, mutta tosiaan noita yhteystietoja ei pysty muuttamaan hänenkään

osaltaan, kun ohjelma ottaa jostain henkilön entisen s.postiosoitteen ja puh.numeron! Nämä yritykset ovat ns. suora-asiakkaita, niin johtuuko tuo siitä, että en pääse

"käsiksi"?


R

Rane Olsen

Visma

26-01-2016 4:21 pm tekijä Rane Olsen

Moi Marja,

Netvisorin käyttäjien perustietoihin pääsee vain tunnuksen luonut henkilö, sekä käyttäjä itse. Jokainen käyttäjä voi muokata omia perustietojaan. Paina omaa nimeä ikkunan oikeasta yläkulmasta ja avaa sieltä linkki "Omat perustiedot".

2016-01-26_16-19-03.png

Tietyissä tapauksissa voit tehdä muutospyynnön vaikka ihan asiakaspalautteen kautta, niin helpdesk tekee muutokset.

A

Anonymous

26-01-2016 9:22 pm tekijä Anonymous

Hei Rane!

Voikohan tätä sinun kautta sitten pyytää apuja vai pitääkö minun soittaa

tuonne helpdeskiin?!

Haluasin saada tämän asian kuntoon keskiviikkona! Nyt on siis kyse

käyttäjäoikeuksien hallinnasta ja kahden hoitamani

yrityksen tiimoilta pitäisi saada muutoksia tilintarkastajan

yhteystietoihin ja sitten lisättyä uusi käyttäjä yritykseenja jonka jo lisäsinkin (ja yhteystiedot pitäisi saada

muutettua)

mutta hän ei pääse netvisoriin eli jotain puuttuu tai olen väärään kohtaan

lisännyt käyttäjäksi.

Lisäksi haluttaisiin ottaa käyttöön helmikuun alusta

Controller eli budjetointi.

Tulipas tämä asia vähän sekavasti ilmaistua, mutta pääpiirteissään se menee

näin! Smiley Happy

Neuvoista kiitollinen Marja

R

Rane Olsen

Visma

27-01-2016 2:37 pm tekijä Rane Olsen

Moi Marja,

Muokkasin tuosta viestistäsi noita nimiä pois.

Lähetän sinulle kohta spostia, jatketaan asian käsittelyä tukitiketillä.

Tukeen voit tällaisissa tapauksissa joko soittaa, tai laittaa asiakaspalautetta, niitä käydään säännöllisesti läpi.

Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar