30-01-2020 11:44 am tekijä Anonymous
Mikähän näissä viikkopäivityksissä on kun eivät enää tule sähköpostiin? Viimeisin saamani vikkotiedote on 12.12.2019 eli viime vuonna ja olen tämän jälkeen perunut tilauksen ja tehnyt sen uudelleen ja siitä huolimatta mitään tilauksia ei minulle tule! Olen tästä teille lähettänyt kommenttia jo aiemminkin. Tässä vaiheessa vuotta tuntuu että on ihan pimennossa kun tietoa ei teiltä tule ja tilinpäätöskiireiden vuoksi ei ehdi täällä Communityssä edes käymään.
31-01-2020 9:44 am tekijä Anonymous
Eilen oli tullut näköjään tämä:
ja tämäkään ei saapunut sähköpostiin. Olisiko jo syytä tiedottaa asiasta jos ongelma on ollut päällä jo joulukuun puolesta välistä. On aika kurja kun ohjelmaan tulee joku muutos josta ei tideä mitään, tai vaikkapa uudistus ja käyttääkin ohjelmaa vanhalla monimutkaisella tavalla. Toki tämä viimeksi mainuttu on harvinaisuus koska uudistukset ovat pääosin lisänneet hiiren käyttöä ja samalla hidastaneet työn tekoa.
04-02-2020 2:33 pm tekijä Anonymous
Sama huomio, että aina kun päivitetään niin käyttö hankaloituu ja klikkaukset lisääntyy ��
Visma ✓
13-02-2020 9:05 am tekijä Teemu Luukkonen
@Tuula Jehkonen nyt vika pitäisi olla korjattu. Kuitenkin arvostamme kovasti, jos annat palautetta tähän ketjuun tuleeko viestit perille normaalisti tai jos ei tule.
21-02-2020 10:36 am tekijä Anonymous
Hei,
@Teemu Luukkonen Nyt tuli viikkotiedote sähköpostiin. Toivottavasti muutkin tiedotteet mitä seuraan tulevat myös.
T:Tuula
Visma ✓
21-02-2020 10:46 am tekijä Teemu Luukkonen
Kiitti @Tuula Jehkonen infosta!
Asia pitisi olla nyt korjattu kokonaisuudessaan. Olen positiivisella fiiliksellä siitä, että nyt viestit kulkee. Jos kuitenkin sattuisi niin, että ongelmia ilmenee vieläkin, niin infoa samantien. Kiitos yhteistyöstä ja avusta.
06-03-2020 10:42 am tekijä Anonymous
Minullekaan ei ole tullut viikkopäivityksiä sähköpostiin enää aikoihin...
voiko tälle itse tehdä jotain?
t outi
Visma ✓
06-03-2020 11:08 am tekijä Rane Olsen
Moi Outi,
Peru tilaamiesi alueiden tilaus ja tilaa uudelleen, tämä on se mitä voit itse tehdä. Tilaukset löytyvät tuolta oikeasta yläkulmasta profiilikuvakkeen alta:
Sieltä kannattaa tarkastaa myös nuo notifikaatioasetukset:
06-03-2020 11:18 am tekijä Anonymous
miten se sitten tilataan uudestaan? ei ummarra....
Visma ✓
06-03-2020 11:52 am tekijä Rane Olsen
Moi Outi,
Jos avaat esim. uutiset, niin siellä on tuossa kuvan kohdassa kolme pallukkaa päällekkäin, se aukio ja sieltä tilaat kanavan:
Teemu Luukkonen
Visma ✓
30-01-2020 12:20 pm tekijä Teemu Luukkonen
Terve Tuula,
Kiitos infosta! Pahoittelen, että et ole saanut viestejä!
Ongelmaan etsitään ratkaisua, mutta sitä ei ole vielä löytynyt. Communityn alusta lähettää nämä spostit Visman palvelimien kautta. Ongelman aiheuttaa muutokset, joita on tehty Communityn alustan päässä. Ja syystä, jota en itse tiedä, niin osa viesteistä jää matkalle. Sen tiedän, että ongelma on haasteellinen, ja että se on nyt vihdoin paikallistettu. Ratkaisua ei tähän vielä ole, mutta niin kuin sanoin, niin sen eteen tehdään töitä jatkuvasti. Ongelman piirissä on siis kaikki Communityn käyttäjät kansainvälisesti, vaikkakin toisilla viestit kulkee normaalisti.