Starta ett nytt ämne
A

Anonymous

Miksi viikkopäivitykset eivät tule enää sähköpostiin? MISSÄ NYT ON VIKA?

30-01-2020 11:44 am tekijä Anonymous

Mikähän näissä viikkopäivityksissä on kun eivät enää tule sähköpostiin? Viimeisin saamani vikkotiedote on 12.12.2019 eli viime vuonna ja olen tämän jälkeen perunut tilauksen ja tehnyt sen uudelleen ja siitä huolimatta mitään tilauksia ei minulle tule! Olen tästä teille lähettänyt kommenttia jo aiemminkin. Tässä vaiheessa vuotta tuntuu että on ihan pimennossa kun tietoa ei teiltä tule ja tilinpäätöskiireiden vuoksi ei ehdi täällä Communityssä edes käymään.

T

Teemu Luukkonen

Visma

30-01-2020 12:20 pm tekijä Teemu Luukkonen

Terve Tuula,

Kiitos infosta! Pahoittelen, että et ole saanut viestejä! 

Ongelmaan etsitään ratkaisua, mutta sitä ei ole vielä löytynyt. Communityn alusta lähettää nämä spostit Visman palvelimien kautta. Ongelman aiheuttaa muutokset, joita on tehty Communityn alustan päässä. Ja syystä, jota en itse tiedä, niin osa viesteistä jää matkalle. Sen tiedän, että ongelma on haasteellinen, ja että se on nyt vihdoin paikallistettu. Ratkaisua ei tähän vielä ole, mutta niin kuin sanoin, niin sen eteen tehdään töitä jatkuvasti. Ongelman piirissä on siis kaikki Communityn käyttäjät kansainvälisesti, vaikkakin toisilla viestit kulkee normaalisti. 

A

Anonymous

31-01-2020 9:44 am tekijä Anonymous

Eilen oli tullut näköjään tämä:

Viikkopäivitys 30.1.2020 - julkaisutiedote

ja tämäkään ei saapunut sähköpostiin. Olisiko jo syytä tiedottaa asiasta jos ongelma on ollut päällä jo joulukuun puolesta välistä. On aika kurja kun ohjelmaan tulee joku muutos josta ei tideä mitään, tai vaikkapa uudistus ja käyttääkin ohjelmaa vanhalla monimutkaisella tavalla. Toki tämä viimeksi mainuttu on harvinaisuus koska uudistukset ovat pääosin lisänneet hiiren käyttöä ja samalla hidastaneet työn tekoa.

A

Anonymous

04-02-2020 2:33 pm tekijä Anonymous

Sama huomio, että aina kun päivitetään niin käyttö hankaloituu ja klikkaukset lisääntyy ��

T

Teemu Luukkonen

Visma

13-02-2020 9:05 am tekijä Teemu Luukkonen

@Tuula Jehkonen nyt vika pitäisi olla korjattu. Kuitenkin arvostamme kovasti, jos annat palautetta tähän ketjuun tuleeko viestit perille normaalisti tai jos ei tule.

A

Anonymous

21-02-2020 10:36 am tekijä Anonymous

Hei,

@Teemu Luukkonen Nyt tuli viikkotiedote sähköpostiin. Toivottavasti muutkin tiedotteet mitä seuraan tulevat myös.

T:Tuula

T

Teemu Luukkonen

Visma

21-02-2020 10:46 am tekijä Teemu Luukkonen

Kiitti @Tuula Jehkonen infosta!

Asia pitisi olla nyt korjattu kokonaisuudessaan. Olen positiivisella fiiliksellä siitä, että nyt viestit kulkee. Jos kuitenkin sattuisi niin, että ongelmia ilmenee vieläkin, niin infoa samantien. Kiitos yhteistyöstä ja avusta.

A

Anonymous

06-03-2020 10:42 am tekijä Anonymous

Minullekaan ei ole tullut viikkopäivityksiä sähköpostiin enää aikoihin...

voiko tälle itse tehdä jotain?

t outi

R

Rane Olsen

Visma

06-03-2020 11:08 am tekijä Rane Olsen

Moi Outi,

Peru tilaamiesi alueiden tilaus ja tilaa uudelleen, tämä on se mitä voit itse tehdä. Tilaukset löytyvät tuolta oikeasta yläkulmasta profiilikuvakkeen alta:

Screenshot 2020-03-06 at 11.06.17.png

Sieltä kannattaa tarkastaa myös nuo notifikaatioasetukset:

Screenshot 2020-03-06 at 11.06.54.png

A

Anonymous

06-03-2020 11:18 am tekijä Anonymous

miten se sitten tilataan uudestaan? ei ummarra....

R

Rane Olsen

Visma

06-03-2020 11:52 am tekijä Rane Olsen

Moi Outi,

Jos avaat esim. uutiset, niin siellä on tuossa kuvan kohdassa kolme pallukkaa päällekkäin, se aukio ja sieltä tilaat kanavan:

Screenshot 2020-03-06 at 11.51.22.png

Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar