06-02-2020 8:08 am tekijä Anonymous
Asiakkaalle lähtenyt verkkolasku hylkääntyi virheellisen verkkolaskutusosoitteen johdosta. Verkkolaskutustieto on nyt asiakasrekisteriin korjattu, mitenkäs lähetän kyseisen laskun uudestaan?
En äkkiseltään vastausta löytänyt, aamukaffi ei varmaan ole vielä vaikuttanut ja ihan nyt kuulkaa ensimmäistä kertaa rohkenin tänne foorumille naputella ��
JK
Visma ✓
06-02-2020 10:13 am tekijä Rane Olsen
Juuri kuten Kati jo kirjoitti. Tässä vielä havainnekuva tuosta Avoimet myyntilaskut -näkymästä, rasti ruutuun ja sitten napista eteenpäin.
06-02-2020 12:19 pm tekijä Anonymous
Kiitos ��
02-10-2020 1:29 pm tekijä Anonymous
Hei, miten tämä tehdään Visma Sovelluksen puolelta. Siellä ei ole tuollaisia valintoja käytössä.
Anonymous
06-02-2020 10:10 am tekijä Anonymous
Laskun numeron edessä on laatikko johon laitat ruksin. Ruksi aktivoi sivun alareunassa olevan vihreän napin jossa lukee "käsittele laskut". Siitä kun painaa niin pääsee lähettämään laskua uudestaan. Jos herjaa lähetysnäkymässä että asiakkaalla on virheelliset osoitetiedot, niin siellä on muistaakseni nappi jossa lukee "päivitä osoitetiedot..." tai jotain sinne päin ��