Starta ett nytt ämne
A

Anonymous

Etusivu käyttäjän mukaan

24-05-2016 9:46 am tekijä Anonymous

Tällä hetkellä yrityksen vaihdon jälkeen, näkyy "Taloushallinto" otsikon alainen näkymä (Esim. kassavirtalaskelmat ym).

Olisi hyvin kätevää mikäli etusivun näkymä määräytyisi käyttäjän mukaan, eli esim. palkanlaskijalle näkyisi automaattisesti "Palkat" palkin takaa avautuva seuranta näkymä.

Voisi lisätä esim. käyttäjän perusasetuksiin?

A

Anonymous

24-05-2016 8:48 pm tekijä Anonymous

Samaa mieltä. Vaikka valittu etusivu onkin vain yhden ylimääräisen klikkauksen päässä, se on yksi klikkaus liikaa. Tämä koskettaa jokaista käyttäjää ja jokaista aktiivisen yrityksen vaihtamista, joten käyttäjäkokemukseen panostavan järjestelmän tulisi huomioida käyttäjäkokemusta oleellisesti parantava pieni automaatio.

A

Anonymous

09-03-2017 10:51 am tekijä Anonymous

Näyttää siltä, että on vielä paljon käyttäjiä, jotka käyttävät edellistä käyttöliittymäversiota. Kunnes näiden käyttäjien on siirryttävä uuteen versioon lähiaikoina, jonka jälkeen saamme ehkä enemmän kriittisiä käyttäjiä uudesta käyttöliittymästä. Minä olen ollut uuden käyttöliittymän käyttäjä alusta alkaen ja olen tiedostanut osaltani lisätoiveet tästä käyttöliittymästä.

Uusia Netvisor käyttäjiä tulee jatkuvasti lisää ja toiveet kasvaa ohjelman osalta. Uskon, että saamme jatkoa hyvälle ohjelmalle. Meidän on osattava perustella riittävän hyvin toiveemme, jota kannattaa riittävän moni käyttäjä. Mietitään tarkasti mistä kirjoitetaan. Asia pitää argumentoida hyvin.

L

Lasse Kosonen

18-08-2017 8:15 am tekijä Lasse Kosonen

Huomenta Frank,

pahoittelut, että unohtunut päivittää tämän tilannetieto. Muokkaus-ominaisuudet ovat tosiaankin muuten jo valmiit, mutta yksi custom-widget​, jolla saadaan "muistilappu" aikaiseksi, on vielä tulossa. Siitä en osaa vielä tarkempaa aikataulua sanoa, mutta aikataulun pitäisi tarkentua ensi kuun aikana.

A

Anonymous

17-08-2017 6:40 pm tekijä Anonymous

eikös tämä ole jo toteutettu, vai onko jotain muitakin muutoksia vielä tulossa?

A

Anonymous

23-09-2016 2:49 pm tekijä Anonymous

Haluaisin, että käyttäjä voisi viilata käyttöliittymän itselleen. Kassavirtalaskelma ottaa liian suuren huomion ja niillä yrityksillä, joilla ei ole myyntiosio käytössä tuloja ei näy tulopuolella, jolloin näkymä on aivan turha. Kyllä kassavirtalaskelmalla pitää näkyä tulotkin myyntitileiltä.

A

Anonymous

20-09-2016 9:02 am tekijä Anonymous

Ylipäätään käyttäjän pitäisi ITSE pystyä muokkaamaaan etusivu haluamakseen.

Itse haluaisin nähdä Velvoitteet ruudun aina yläosassa, nyt se jää ruudun pienuuden takia alas piiloon ja jää monesti tarkistamatta.

L

Lasse Kosonen

13-03-2017 12:41 pm tekijä Lasse Kosonen

Hei,

aloitusnäkymien muokattavuus on tulossa mahdolliseksi kaikille käyttäjille, jonka jälkeen ei tarvitse käyttäjän roolin mukaan "arvata" hänelle sopivaa sisältöä.

A

Anonymous

26-03-2017 10:01 pm tekijä Anonymous

milloin? ja näkyykö jossain roadmappiä aikatauluineen?

Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar