18-12-2018 9:55 am tekijä Anonymous
Tuotekoodit on piilotettu palvelukorin käsittelyssä: tuote- ja asiakaslaskutus > tuotteen lisäys: tästä valikosta aukeaa vain tuotenimet, eikä siinä voi valita tuotekoodia? Miksi näin on?
Visma ✓
18-12-2018 11:00 am tekijä Rane Olsen
Moi Jukka,
Ko. kenttä ottaa vastaan sekä tuotekoodin, että tuotenimen, voit käyttää kumpaa haluat. Tässä on sama tekniikka käytössä kuin laajennetun tuotehallinnan laskuriveillä.
27-12-2018 9:16 am tekijä Anonymous
Hei Rane!
Tällä asiakkaalla oli yli 50 kpl samannimisisiä tuotteita ja jokaisella eri hinta. Tämä tuotti ongelman, kun en tiennyt varmaksi, onko valittu oikea tuote. Ongelma on nyt ratkennut. Palaan myöhemmin sopimuslaskutuksen tiimoilta, hyvää vuoden jatkoa.
Anonymous
18-12-2018 10:03 am tekijä Anonymous
Sama ongelma asiakaskohtaisessa tuotelaskutuksessa, kun lisätään tuote? Ei voi ilmoittaa tuotekoodia, ne on piilotettu? Miksi näin on?