25-08-2015 2:04 pm tekijä Anonymous
Onko Netvisorissa oletuksena että myyntilaskun tekopäivä tulee toimituspäiväksi laskulle? Voidaanko poistaa tai muuttaa jostain?
26-08-2015 2:50 pm tekijä Anonymous
Toimituspäivää ei ole esim. kun on kysymys projektitoimituksen ennakkolaskuerästä.
27-08-2015 9:37 am tekijä Anonymous
Tähän kysymykseen/toimintoon kertoisin oman mielipiteen/toiveen. Meillä tallennetaan paljon tilauksia joiden toimituspäivät ovat joskus tulevaisuudessa. Kun sitten jossain vaiheessa näitä tilauksia tulostetaan (lähetteet/laskut jne.) olisi hyvä jos toimituspäivän voisi muuttaa kerralla isommalle erälle. Laskujen tulostusnäytössä on mahdollisuus muuttaa laskun päivämäärää manuaalisti kullekin laskulle. Olisi hyödyllistä (ja palvelisi asiakasta) jos tässä vaiheessa voisi ryhmässä vaihtaa sekä laskupäivämäärää, että toimituspäivämäärää. Nyt laskuihin tulee usein väärä toimituspäivämäärä (koske tilausta tallennettaessa toimituspäivä ei ole tiedossa) ja jotkut tarkat asiakkaat soittavat perään ja ihmettelevät "outoja päiviä".
27-08-2015 2:27 pm tekijä Jani Korhola
Hei,
Tarkoituksemme on aloittaa myyntireskontran toimintojen parantaminen ensi vuonna. Tämä asia on sellainen joka voidaan hyvin käsitellä sen kehitystyön yhteydessä. Tämä asia on tullut esiin myös muiden asiakkaiden kanssa käydyissä keskusteluissa.
15-09-2017 5:06 pm tekijä Anonymous
Pitäisi olla valittavana vaihtoehto "toimitusaika sopimuksen mukaan" tai saada kenttä tyhjäksi tai kokonaan pois lomakkeelta.
21-09-2017 9:04 am tekijä Anonymous
Tästä Janin postauksesta olikin näköjään vierähtänyt jo pari vuotta. Se on pitkä aika odottaa näin pientä muutosta...
Laura Sainio
25-08-2015 4:08 pm tekijä Laura Sainio
Hei!
Toimituspäivä on pakollinen tieto, joka oletuksena on laskun luontipäivä. Myyntireskontrassa ei ole erillistä asetusta, jolla tuota oletusta voisi muuttaa, mutta toki toimituspäivän voi vaihtaa jo laskua luodessa.
Onko mielessäsi joku tietty käyttötilanne, jossa toimituspäivän ei pitäisi olla laskun päiväys?